Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان اهل جمهوری چک در پایان فصل جاری کفش هایش را خواهد آویخت.

طرفداری- چند روز پیش پتر چک، دروازه بان باتجربه باشگاه آرسنال اعلام کرد که در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به نقل از اسکای اسپورتس، الکس ایووبی، هافبک تهاجمی باشگاه آرسنال در خصوص تصمیم هم تیمی خود بیان کرد:

از تصمیم او شگفت زده شدم زیرا او همیشه در تمرینات خوب کار می کند و می تواند همیشه بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من واقعا از این تصمیم او تعجب کردم زیرا پتر می تواند سه الی چهار سال دیگر بازی کند. اما در هر حال باید به تصمیم او احترام گذاشت و ما نیز وظیفه داریم بهترین عملکردمان را نشان دهیم تا او دوران حرفه ای خود را در بالاترین سطح به اتمام برساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای امشب فوتبال جهان، دو رقیب دیرینه، یعنی ریورپلاته و بوکاجونیورز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه مقابل همدیگر قرار گرفتند و در بازی‌‌ای پرگل بوکا توانست با ۳ گل از سد حریفش بگذرد.

گل اول بازی را میگل بورخا در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند. روی یک ضدحمله سریع، با پاس کلودیو اچوری، مهاجم کلمبیایی توانست دروازه بوکا را باز کند.

برتری ریورپلاته تا لحظات پایانی نیمه اول ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱+۴۵ میگل مرنتیل با شوتی از نزدیکی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

در دقیقه ۶۲ نیمه دوم ادینسون کاوانی کامبک بوکا را تکمیل کرد. روی اشتباه مدافعان حریف، توپ به کوین زنون رسید و با سانتر او،‌ کاوانی با ضربه سر دروازه حریف را فرو ریخت.

پنج دقیقه بعد هم مرنتیل روی ریباند شوتی که دروازه‌بان دفع کرده بود، گل سوم را وارد دروازه ریورپلاته کرد تا بازی ۳-۱ شود.

این نتیجه تا لحظات پایانی ادامه داشت و در وقت‌های اضافه پائولو دیاز یکی از گل‌ها را جبران کرد اما این کافی نبود و بوکا جونیورز با پیروزی ۳-۲ برابر ریورپلاته به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه آرژانتین رسید.

دیگر خبرها

  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تصاویر کامپیوتری و سه‌بعدی در تضاد با ادعای ژاوی؛ توپ لامین یامال گل نشد
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور