Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@13:02:20 GMT

زمان واریز بسته‌حمایتی تامین‌اجتماعی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۸۷۴۸

بسته حمایتی 200 هزار تومانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی که کمتر از 3 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند از فردا به حسابشان واریز می‌شود. ناطقان: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۳ میلیون ۱۶۵ هزار نفر مستمری‌بگیر، بازنشسته و از کارافتاده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تعداد بیمه سدگان سازمان تأمین اجتماعی با احتساب خانواده‌هایشان به ۴۲ میلیون نفر می‌رسد که از خدمات بیمه‌ای و درمانی این سازمان استفاده می‌کنند.

براساس مصوبه دولت مقرر شد به بازنشستگان و بیمه‌شدگان این سازمان که کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند بسته حمایتی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان پرداخت شود و تاپایان سال این افراد ۶۰۰ هزار تومان بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

از ۳ میلیون و ۱۶۵ هزار نفر مستمری‌بگیر، بارنشسته، بازمانده و ازکار افتاده تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی ۲ میلیون ۶۰۰ هزار نفر مشمول بسته‌های حمایتی می‌شوند که ماه گذشته بسته‌های حمایتی را دریافت کردند.

۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بیمه شده کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند

از سوی دیگر بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر هستند که حدود ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از آنها کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند.

در ضمن به هر خانواده یک بسته حمایتی ارائه داده می‌شود بعنوان مثال اگر در خانواده ۳ نفر مشغول به کار باشند و هر کدام کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد داشته باشند به یک نفر از آنها این بسته داده می‌شود و این بسته حمایتی تنها به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: ازفردا نخستین بسته حمایتی دولت به بیمه شدگان تأمین اجتماعی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان با هماهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همینطور سازمان تأمین اجتماعی به حسابشان واریز می‌شود.

بیمه شدگان می‌توانند با این مبلغ از فروشگاه‌های ذنجیره‌ای کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند. منبع: فارس برچسب ها: بسته حمایتی ، بیمه شدگان ، تامین اجتماعی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر

به گزارش خبرگزاری مهر، جبرئیل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز هیأت‌های مذهبی استان تهران شب قدر تأمین است، گفت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیأت‌های عزاداری با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیأت‌های عزاداری تأمین شده است.

او افزود: تا کنون ۱۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف ۴۰ تن سهمیه تخصیص یافته است.

برادری با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیأت مذهبی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

او ادامه داد: هیأت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه هشت شهریور برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع این اقلام از امروز آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیأت‌های مذهبی و برپایی مجالس مذهبی قدمی برداشته باشیم.

او تاکید کرد: با توجه به موجود مکفی اقلام اساسی، امکان تأمین و تخصیص کالاهای مذکور به میزان مورد درخواست فراهم است و هیچ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود. کد خبر 6063680

دیگر خبرها

  • حق بیمه کارگران در سال جاری چگونه محاسبه می‌شود؟
  • مبلغ دقیق حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری در ۱۴۰۳؛ چقدر اضافه شد؟
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی