Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از شهادت هفت نفر در حملات ائتلاف متجاوز سعودی اماراتی به الحدیده خبر دادند. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد شامگاه پنجشنبه در دو حمله هوایی متجاوزان در شمال الحدیده، هفت نفر به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود هدف قرار دادن رزمندگان ما در الحدیده، نقض آشکار توافق استکهلم به شمار می‌رود.

سریع از سازمان ملل و  دیگر ناظران توافق استکهلم خواست تا این تجاوز را محکوم کرده و عاملان آن را بازخواست کنند.

انصارالله: امارات در برابر اجرای توافق الحدیده کارشکنی می‌کندشورای امنیت درباره استقرار ناظران بین‌المللی در الحدیده رأی‌گیری می‌کند

این سخنگو با انتقاد از سکوت جهانیان در برابر جنایات متجاوزان تصریح کرد سازمان ملل باید در این زمینه واضح و صریح موضع‌گیری کند تا مانعی در برابر حق ما برای پاسخگویی نباشد.

از سوی دیگر محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت موضع سازمان ملل مبنی بر اینکه از منشاء تیراندازی‌ها و حملات در الحدیده اطلاعی ندارد، نگران کننده است و نشان دهنده تجربه پایین و آشفتگی تیم سازمان ملل است.

بر اساس گزارش المسیره، الحوثی خاطر نشان کرد این موضع سازمان ملل در دقت گزارش‌هایی که تیم آن به شورای امنیت ارائه می‌کند، شک و  تردید  ایجاد می‌کند.

الحوثی موضع سازمان ملل را سرپوش گذاشتن بر حملات کشورهای متجاوز و مزدورانش و نشان دهنده جانبدارانه بودن آن(حمایت از متجاوزان) دانست.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سازمان ملل اخبار "یمن"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ملل اخبار یمن سازمان ملل اخبار یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید

محمدمهدی ایرانمنش، نوجوانی که در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، امروز دوم اردیبهشت ماه به شهادت رسید.

محمدمهدی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود.

در دو انفجار تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان ۹۷ نفر شهید و بیش از ۴۵۰ نفر مجروح شدند.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • موضع گیری جدید اردن درباره غزه و کرانه باختری
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • موضع کنعانی نسبت به کشف گور‌های دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه
  • موضع ایران نسبت به کشف گور های دسته جمعی در محیط بیمارستان ناصر در غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «مسکاف عام»
  • نخستین موضع گیری رهبر انقلاب درباره حمله به اسرائیل
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حمله تروریستی کرمان
  • آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید
  • انتقاد بولتون از بایدن به دلیل فشار بر اسرائیل