Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی سلیمی گفت:همانطور که هم وطنان عزیز مستحضر هستند در دو روز گذشته هفت استان کشور متآثر از برف وکولاک بودند و دو استان نیز درگیر سیل و آب گرفتکی که همکان بنده در سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر کشور امدادرسانی انجام دادند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۲۰۰ پایگاه جمعیت هلال احمر در طرح امداد زمستانه با توجه به اعلام سازمان هواشناسی به صورت آمده باش کامل هستند افزود: قطعات مردم باید کمک شایانی به ما ودیگر دستگاه‌های خدمات رسان داشته باشند چرا که نقش مردم بی بدیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به خاطر داشته باشید در سال گذشته و در زمان سته شدن شدن اتوبان تهران- قم د. اگر آمن خودور‌های که در ابتدای زنجیر چرخ همراه داشتند و یا نحوه بستن زنجیر چرخ را آموزش دیده بودند با مشکل روبه رو نمی‌شدیم؛ لذا از هم وطنان عزیز درخواست می‌کنیم که حتما در محور‌های کوهستانی از زنجیر چرخ استفاده کنند و همچنین نحوه بستن زنجیر چرخ را نیز به درستی آموزش دیده باشند.

وی با بیان اینکه هم وطنان با عمل به توصیه‌های پلیس و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان آسایش و امنیت در سفر را برای خود به همراه خواهند داشت اضافه کرد: در دو روز گذشته در محور‌های چهار محال و بختیاری سه خودرو گرفتار شده بودند با تلاش عوامل امدادی و پلیس و راهداری در سخت‌ترین شرایط رهاسازی شدند و سرنشینان این خودور‌ها جان سالم به در بردند.

سلیمی اضافه کرد:در همه پایگاه‌های جمعیت هلال احمر امکان استراحت برای هم وطنان عزیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند با شماره گیری ۱۱۲ حتی بدون سیم کارت از محل پایگاه‌های امداد ونجات که به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند باخبر شوند افزود:در این پایگاه‌ها امکانات زیستی اولیه و مواد غذای اولیه وجود دارد و مردم می‌توانند استراحت لازم را داشته باشند. با این حال توصیه می‌کنیم از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام/

20 / 20 طرح زمستانه هلال احمر استراحت هم وطنان در پایگاه‌های هلال احمر بارش برف مسافران جاده ها مرتضی سلیمی برف وکولاک ۱۲۰۰ پایگاه جمعیت هلال احمر شماره گیری ۱۱۲ حتی بدون سیم کارت امکانات زیستی اولیه و مواد غ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح زمستانه هلال احمر بارش برف مسافران جاده ها مرتضی سلیمی برف وکولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش