Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرگرد احمد حاج پروانه فرمانده انتظامی شهرستان میامی گفت: در پی اعلام دو مورد سوء استفاده از اعتماد شهروندان و کلاهبرداری با وعده دریافت وجه نقد در ازای فروش سکه طلا در میامی، پرونده قضایی تشکیل و پیگیری شد.   سرگرد حاج پروانه افزود: کلاهبردار در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از مشاهده مدارک و شواهد غیرقابل انکار پلیس به ۴۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  انتهای پیام / گ جزئیات دستگیری کلاهبردار فروشنده سکه طلا در میامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد

آشوری گفت: دور اول سفر ریاست جمهوری در ۱۳ آبان سال ۱۴۰۰ به استان سمنان ۱۴۵ مصوب داشت که از این تعداد پنج مورد مربوط به شهرستان میامی بود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۹۵۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت، ابراز کرد: طرح‌های عمرانی میامی در حوزه علوم پزشکی، راه و شهرسازی و انتظامی اجرا شد.

فرماندار میامی به راه‌اندازی بیمارستان امام رضا(ع) از جمله طرح‌های مصوب دور اول سفر در این شهرستان اشاره کرد، گفت: برای ساخت این بیمارستان ۳۲ تختخوابی اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل سفر تامین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • همچون رویارویی «تاپ گان» با «جنگ ستارگان» بود/ چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • وزیر ارتباطات وارد میامی شد/ ۲ طرح افتتاح می‌شود
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد