Web Analytics Made Easy - Statcounter

سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک ماه اخیر ۵۴ اخلالگر اقتصادی را دستگیر کردند. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، وزارت اطلاعات در ماه اخیر طی سلسله عملیات‌های مختلفی تعدادی از  اخلالگران ارزی و اقتصادی را پس از شناسایی، دستگیر و شبکه‌های آنان را منهدم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش اقدامات وزارت اطلاعات (واجا) در ماه اخیر را می‌خوانید:

** دستگیری «شیرین ن.» در کشور همسایه

حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات چهارشنبه 28 آذر از دستگیری اخلالگر اقتصادی در یکی از کشورهای همسایه خبر داد و گفت: با اقدامات پیچیده اطلاعاتی یک اخلالگر اقتصادی در یکی از کشور‌های همسایه دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

متن سخنان وزیر اطلاعات را اینجا بخوانید

** دستگیری 17 نفر در 6 استان کشور

یک‌هفته بعد؛ وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای در سه‌شنبه 4 دی از دستگیری 17 نفر از عناصر شبکه نفوذ در سیستم بانکی و ارزی کشور خبر داد.

سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان‌های سیستان و بلوچستان، تهران، مازندران، قم، کرمان و اصفهان در اقدامات هوشمندانه و پیچیده اطلاعاتی ــ عملیاتی همزمان و هماهنگ، 17 نفر از عناصر شبکه نفوذ در سیستم بانکی و ارزی کشور را دستگیر کردند.

ضربه وزارت اطلاعات به شبکه نفوذ در سیستم بانکی

 

 

انهدام شبکه مفسدان ارز دولتی توسط وزارت اطلاعات/ 11 نفر بازداشت شدند

 

** انهدام شبکه مفسدان ارزی و دستگیری 11 نفر

شش روز بعد؛ وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای دوشنبه 10دی اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان کردستان با هوشیاری و اقدامات به‌هنگام، پیچیده و گسترده اطلاعاتی شبکه‌ای از مفسدان اقتصادی و سوء استفاده‌کنندگان ارز دولتی را شناسایی، منهدم و 11 نفر از عناصر اصلی آن را دستگیر کردند.

**  دستگیری 25 نفر در 2 استان کشور

هفته بعد؛ وزارت اطلاعات دوشنبه 17 دی نیز از دستگیری 25 نفر از اخلالگران ارزی در استان‌های آذربایجان شرقی و قزوین خبر داد.

عکس تزیینی است

متن این اطلاعیه را اینجا بخوانید.

در جدول زیر جزئیات این اقدامات وزارت اطلاعات را می‌خوانید:

 

28 آذر

دستگیری یک اخلالگر اقتصادی

در یکی از کشورهای همسایه

4دی 

دستگیری 17 نفر از عناصر شبکه نفوذ

استان‌های سیستان و بلوچستان، تهران، مازندران، قم، کرمان و اصفهان

10دی 

انهدام شبکه مفسدان اقتصادی و سوءاستفاده‌کنندگان از ارز دولتی و دستگیری 11 نفر

استان کردستان

17دی

دستگیری 25 اخلالگر ارزی

استان‌های آذربایجان شرقی و قزوین

انتهای پیام/

R1455/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت اطلاعات سید محمود علوی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت اطلاعات سید محمود علوی وزارت اطلاعات سید محمود علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد

به گزارش «نماینده»، سید شمس‌الدین حسینی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: هر پدیده‌ای مانند جهش نرخ ارز که اتفاق می‌افتد حتما عوامل متعددی در آن تاثیر دارد اما باید قبل، بعد و روند آن بررسی شود؛ اتفاقی که در روزهای اخیر در منطقه رخ داد و جو روانی که حاکم شد، عامل موثرتری نسبت به سایر عوامل در این بازار بود، اما این سوال مطرح است که آیا نظام و سیاست ارزی ما نظام و سیاستی است که اثر این اتفاقات را کاهش دهد؟ که در پاسخ باید بگویم به نظر من این چنین نیست.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند نمی‌توان، تحریم را نادیده گرفت و از نظر من عامل مسلط این نوسانات اخیر، غیر اقتصادی بوده است اما واقعیت امر این است که مدل‌ها و سیاست‌های اقتصادی ما باید به گونه‌ای باشد که اثر این عوامل را کاهش دهد و جبران کند که این موضوع همچنان به مداقه بیشتری است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای این موضوع به قانون جدیدی نیاز است، بیان کرد: ما خلا قانونی نداریم و مشکل در سیاستگذاری، اجرا و هماهنگی است، زمانیکه ما می‌گوییم جنگ ترکیبی و شناختی، باید به ترکیب عناصر و هماهنگی در سیاستگذاری نیز توجه داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس تصریح کرد: در هر حوزه‌ای باید تشخیص درست داشته باشیم و سپس تجویز و اجرای درست داشته باشیم که در این شرایط نیز این سوال مطرح می‌شود که آیا این روش می‌تواند اثرات یک اتفاق را کامل خنثی کند؟ خیر؛ هنر سیاستگذار در بسیاری از موارد این است که آثار و پیامدهای منفی را کاهش دهد و ممکن است نتواند این آثار را صفر کند.

دیگر خبرها

  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی
  • قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • خاندوزی : نوسانات ارزی ابدا منفعتی برای دولت ایجاد نمی‌کند
  • سخنگوی اقتصادی دولت: نوسانات ارزی هیچ نفعی برای دولت‌ها ندارد
  • قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی/ احتمال عرضه ارز تقلبی در بازار آزاد وجود دارد
  • هشدار عرضه دلار تقلبی در بازار آزاد
  • رشد اقتصادی ایران در آسیا صعود کرد