Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدول نمایش آثار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد. آفتاب‌‌نیوز : در این دوره پیش از آغاز پیش فروش بلیت های جشنواره جدول نمایش فیلم ها بر روی سایت جشنواره قرار گرفت.

به گزارش  جشنواره فیلم فجر، این جدول شامل مجموعه سینماهای آزادی، آستارا، استقلال، ایران مال، تماشا، جوان، راگا، زندگی، شکوفه، فرهنگ، کورش، کیان، ماندانا و مگامال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیلم های این دوره جشنواره در سه گروه تقسیم بندی شده و تمامی فیلم های سودای سیمرغ و نگاه نو به طور مساوی در همه سینماها نمایش داده خواهد شد.

آثار مستند و کوتاه در پردیس آزادی و فرهنگ و فیلم های پویانمایی در سایر سالن ها به روی پرده خواهند رفت.

پیش از این جدول سینمای رسانه که شامل همه آثار حاضر در جشنواره می شود منتشر شده است.

پیش فروش بلیط های جشنواره از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۳۰ دی در سامانه جشنواره به آدرس   Fajr.cinematicket.org  آغاز می شود و تا ساعت ۲۲ روز دوشنبه اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

چنانچه هر کدام از آثار مذکور در موعد مقرر آماده نمایش نشود ستاد جشنواره یکی از فیلم های رزرو را جایگزین خواهد کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید

فیلم «مست عشق» با جذب ۵۰,۶۵۸ مخاطب در اولین روز اکران خود موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم «مست عشق» در نخستین روز نمایش عمومی خود، یک رکوردشکنی سهمگین از خود به جای گذاشت و توانست با جذب ۵۰,۶۵۸ مخاطب، رکورد فروش روز نخست سینما را از آن خود کند.

مجموع فروش این فیلم برای روز نخست، ۳,۵۸۵,۵۲۰,۰۰۰ ریال بوده است و باید به این نکته توجه داشت که این فیلم در شرایطی به این رکوردشکنی دست یافته که این رکورد طی یک دهه اخیر، در اختیار فیلم ساعت ۵ عصر مهران مدیری بوده است.

اکران مست عشق از روز چهارشنبه _پنجم اردیبهشت_ آغاز شد و تمامی سانس‌های فوق‌العاده اثر نیز تا پیش از ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه ترتیب داده شد تا این فیلم بتواند در این بازه، با جذب نزدیک به ۵۱۰۰۰ مخاطب، رکورد پرمخاطب‌ترین فیلم در اکران روز نخست را از آن خود کند.

طی یک دهه اخیر، علاوه بر ساعت ۵ عصر، چند فیلم دیگر نیز بوده‌اند که آمار خوبی از خود به جای گذاشته‌اند: فروشنده در روز نخست اکران خود ۲۵۰۰۰ مخاطب داشت. نهنگ عنبر ۲، ۲۱۰۰۰ مخاطب، ما همه با هم هستیم ۲۹۰۰۰ مخاطب، هزارپا ۲۷۰۰۰ مخاطب، مطرب ۳۵۰۰۰ مخاطب و گشت ۲ نیز ۳۵۰۰۰ مخاطب داشته است، دو فیلم پرفروش امسال یعنی تمساح خونی و سال گربه نیز به ترتیب در روز نخست نمایش خود، ۱۸۰۰۰ و ۳۱۰۰۰ مخاطب را به سینما کشاندند.‌

نکته قابل توجه در این رکوردشکنی آن است که تا پیش از این، جایگاه صدر جدول و رکوردها به فیلم‌های کمدی محدود می‌شد اما با اکران این فیلم این موضوع به اثبات رسید که دیگر موضوعات نیز برای مردم جذب و قابل توجه است و این امر نشان‌دهنده آن است که مست عشق طی روزهای آتی نیز با استقبال بسیار خوبی همراه خواهد بود و احتمالاً که بتواند یک رکوردشکنی خوب را در جدول فروش امسال سینمای ایران به جای بگذارد.

استقبال ۵۱۰۰۰ نفری مخاطبان در روز نخست نمایش این فیلم در شرایطی رقم خورد که تمساح خونی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم امسال سینماهای کشور، طی روز گذشته، نزدیک ۲۰۰۰۰ مخاطب داشت و سال گربه نیز به عنوان دومین فیلم پرفروش امسال، نتوانست بیش از ۱۷۰۰۰ مخاطب جذب کند.

کد خبر 747748

دیگر خبرها

  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی