Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@08:33:55 GMT

پراید دوباره گران شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۹۲۵۹

پراید دوباره گران شد

 افزایش دوباره نرخ پراید اعلام شد + جدول آخرین قیمت پراید: شرکت سایپا، افزایش نرخ خودروهای گروه ایکس 100(انواع پراید) را به روز کرد.

به گزارش صدای ایران از پرشین خودرو، در جدیدترین لیست قیمت محصولات گروه ایکس100 سایپا مورخ 27 دی ماه جاری، شاهد افزایش نرخ دوباره برای این محصولات هستیم.

در ادامه لیست افزایش نرخ جدید محصولات گروه ایکس100(اواع پراید) را با یکدیگر مرور می کنیم:.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پراید قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 26 فروردین 1403/ سکه بهار ۲ میلیون تومان گران شد

به گزارش صدای ایران، قیمت طلا و سکه در اولین روز بازگشایی بازارها در هفته پایانی فروردین با افزایش قیمت دلار همراه شد. روند صعودی بازار طلا رشد میلیونی قطعات سکه را رقم زد و قیمت مثقال نیز به کانال ۱۶ میلیون تومانی صعود کرد.


معامله‌گران، اخبار سیاسی و تشدید شایعات درباره پاسخ احتمالی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را در کنار ماندگاری طلای جهانی در قله قیمتی، دلیل روند صعودی قیمت طلا و سکه می‌دانند. برخی فعالان بازار طلا معتقدند جو صعودی ایجادشده در بازار طلا کاذب است. با وجود این، آنها ریسک ورود به بازار را ۵۰-۵۰ عنوان می‌کنند. به نظر می‌رسد جو ناپایدار قیمت‌ها، امکان هرگونه پیش‌ بینی را سخت کرده و چشم فعالان بازارها به روند اخبار سیاسی است تا به بازارهای مالی خط دهد.

سکه بهار ۲ میلیون تومان گران شد
سکه امامی روز شنبه ۲۵ فروردین با قیمت ۴۵ میلیون و ۳۸۲ هزار تومانی معامله شد و رشد یک میلیون و ۶۷۶ هزار تومانی داشت. سکه‌ بهار بیشترین افزایش قیمت را در قطعات سکه داشت و با رشد دو میلیون و ۹۵ هزار تومانی به کانال ۴۲ میلیونی تومانی ورود کرد و با رقم ۴۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان معامله شد.


گفتنی است در اولین روز معاملاتی هفته، نیم‌‌سکه و ربع‌سکه با افزایش یک میلیون تومانی یک کانال افزایش قیمت پیدا کردند و به‌ترتیب با قیمت ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی و ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی معامله شدند.

 سکه گرمی با رشد ۴۰۰ هزار تومانی روی رقم هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی ایستاد.

رشد حباب قطعات سکه میلیونی نشد
قیمت طلا در روز شنبه افزایش قابل توجهی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۷۷۷ هزار تومان گران شد و به کانال ۱۶ میلیون تومانی صعود کرد. هر مثقال طلا روز شنبه روی رقم ۱۶ میلیون ۴۷۸ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۱۸۱ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۸۰۴ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز سه میلیون و ۷۵۴ هزار تومان شد.

حباب سکه روز شنبه در تمام قطعات افزایش پیدا کرد، اما این افزایش برخلاف رشد قیمت، میلیونی نبود. حباب سکه امامی ۳۶۰ هزار تومان، سکه بهار ۷۵۲ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۳۳۶ هزار تومان، ربع‌سکه ۶۶۸ هزار تومان و سکه گرمی ۲۳۷ هزار تومان افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت پراید در بازار
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ وارداتی‌های سایپا گران شدند
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 26 فروردین 1403/ سکه بهار ۲ میلیون تومان گران شد
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳