Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:47:04 GMT

کامیون‌های حامل چوب فاقد مجوز، توقیف می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۹۲۷۵

کامیون‌های حامل چوب فاقد مجوز، توقیف می‌شوند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: کامیون‌های حامل چوب که فاقد مجوز تردد از منابع طبیعی باشند توقیف می‌شوند.

به گزارش ایسنا، شیرزاد نجفی،  اظهار کرد: با قاچاقچیان چوب به‌شدت برخورد خواهد شد، چرا که هر کامیونی که حامل چوب باشد باید برای تردد، از منابع طبیعی مجوزهای لازم را اخذ کنند.

وی ادامه داد: در صورت عدم تمدید مدت زمان قانونی حمل چوب توسط دستگاه صادرکننده، بار کامیون توقیف شده و راننده آن نیز به‌دلیل حمل محموله فاقد مجوز با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان  بیان کرد: رانندگان حمل چوب‌های باغی، غیرباغی و... حتماً مجوزهای لازم برای حمل چوب‌هایی که از نظرقوانین منابع طبیعی قاچاق محسوب می‌شوند را از ادارات منابع طبیعی دریافت کرده و در مهلت زمانی مشخص شده با مجوز، تردد کنند.

وی گفت : براساس دستور دادستانی، چنان‌چه کامیون حامل چوبی، فاقد مجوز از منابع طبیعی باشد، توقیف خواهد شد.

نجفی عنوان کرد: شماره تلفن ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع و هم‌چنین نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی وآبخیزداری استان، به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در رابطه با تخریب، تصرف زمین‌های ملی، آتش‌سوزی، قطع درختان جنگلی و... از طریق این سامانه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از توقیف خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس علی یاری اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان با همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادی استان روز گذشته حین گشت زنی در محور "حاجی آباد-بندرعباس "حوالی روستای دشت امام ، به یک دستگاه خودروی کشنده داف حامل احشام مشکوک شده و جهت بررسی دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، تعداد ۹۳ رأس احشام قاچاق و فاقد هر گونه مجوز حمل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ارزش مالی احشام قاچاق کشف شده از این خودرو را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

علی یاری با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر، در اسرع وقت موضوع را از طریق سامانه تلفنی فوریت های ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • ورود ۲۰۳ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه