Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گزارش منتشر شده شورای برابری زنان و مردان فرانسه در روز پنج شنبه تصریح کرد ۱.۲ میلیون زن فرانسوی در سال ۲۰۱۷ مورد توهین جنسی قرار گرفتند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان و به نقل از یورونیوز، ۱.۲ میلیون زن فرانسوی در سال ۲۰۱۷ هدف آزار جنسی خیابانی قرار گرفتند.
بر اساس گزارش منتشر شده در روز پنج شنبه، ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیون زن فرانسوی در سال ۲۰۱۷ مورد توهین جنسی قرار گرفتند.
براساس گزارش شورای برابری زنان ومردان در فرانسه، زنان این کشور به طور روزمره با توهین و آزار جنسی مواجه می‌شوند که به ندرت به پلیس گزارش می‌شود.   در سال ۲۰۱۷ تنها ۳ درصد این موارد توسط پلیس ثبت شد که از میان آن‌ها نیز تنها چهار مورد با محکومیت قضایی مواجه شد. غالب توهین کنندگان، مردان هستند.
گستردگی و شدت این موضوع به حدی است که مجلس فرانسه در سال گذشته مجبور به وضع قانونی در خصوص آزار و اذیت جنسی زنان در خیابان‌ها شده و جریمه‌ای نقدی برای آن در نظر گرفتند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرانسه آزار جنسی آزار و اذیت جنسی آزار و اذیت زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، حدود یک میلیون آواره روهینگیا از سال 2017 پس از سرکوب دولت میانمار در بنگلادش زندگی می‌کنند. با این حال صدها هزار نفر دیگر در میانمار باقی مانده‌ و از سوی سازمان ملل متحد به عنوان بی‌تابعیت معرفی شده‌اند.
 
طبق گزارشی که ایالات متحده منتشر کرد، مسلمانان روهینگیا در ایالت راخین میانمار در سال 2023 توسط نیروهای امنیتی مورد پاکسازی قومی قرار گرفتند.
 
بر اساس گزارش‌های منتشر شده روهینگیاهای باقیمانده در میانمار همچنان با تبعیض شدید بر اساس قومیت خود روبه‌رو هستند.
 
طبق گزارشی که ایالات متحده منتشر کرد، مسلمانان روهینگیا در ایالت راخین میانمار در سال 2023 توسط نیروهای امنیتی مورد پاکسازی قومی قرار گرفتند.
 
در بسیاری از موارد غیرنظامیان روهینگیا حتی به عنوان اهدافی برای عملیات نظامی در بحبوحه جنگ داخلی این کشور تلقی می‌شوند.
 
در 25 اوت ارتش نجات روهینگیا مسئولیت حملات به چند پاسگاه‌ امنیتی در شمال ایالت راخین را بر عهده گرفت که منجر به کشته شدن 12 پرسنل امنیتی شد.
 

دیگر خبرها

  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • کشف بقایای زنان شکنجه و خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی ۶ هزار سال پیش
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد