Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندار قم در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان قم با موضوع هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی طی سخنانی با بیان اینکه دشمنان در صدد کوچک نشان دادن خدمات نظام جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای مقابله با برنامه‌های دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا سیار با اشاره به برگزاری نمایشگاهی در بهمن‌ماه امسال با این موضوع، افزود:‌ ارائه مستدل دستاوردهای چهل ساله دستگاه‌های اجرایی در سطح استانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سیدرضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قم نیز در این جلسه با اشاره به گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی، آشنا نمودن نسل جوان با دستاوردهای نظام را ضروری دانست و گفت: این نمایشگاه با تبیین دستاوردهای گذشته و ایجاد امید نسبت به آینده در بین نسل‌های مختلف انقلاب نقش مهمی ایفا می‌کند.

شایان ذکر است نمایشگاه شکوه چهل ساله انقلاب اسلامی در قم با حضور بیش از هفتاد دستگاه اجرایی ملی و استانی و همچنین مراکز حوزوی استان از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۸ بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر در مصلی قدس برگزار خواهد شد.

کد خبر 4516285

منبع: مهر

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی فرماندار قم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار نگارگری استاد بدر السماء در اصفهان + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این استاد پیشکسوت نگارگری با بیان اینکه بهار قرآن و طبیعت محور این نمایشگاه است گفت: ایده خلق اثر حافظ قرآن به زمانی که در برخی کشور‌های اروپایی به قرآن کریم اهانت شد، باز می‌گردد.

رضا بدرالسما افزود: پس از انقلاب تلاش کرده راوی مناسبت‌های انقلابی با زبان هنر باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در زمان پخش پیام نوروزی ۱۴۰۳ رهبر انقلاب یکی از آثار رضا بدرالسما بنام یا مقلب القوب به چشم می‌خورد.

نمایشگاه نگاره‌های آسمانی با ۳۰ اثر نگارگری با محور قرآن و عترت تا پایان فرودین ماه در نگارستان امام‌خمینی (ره) ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآن فرصتی برای اجرای مطالبات رهبر انقلاب است
  • صنعت نساجی با پیشینه‌ای ۴ هزار ساله در کاشان
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • برپایی نمایشگاه آثار نگارگری استاد بدر السماء در اصفهان + فیلم
  • استقبال از مسافران نوروزی با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و آلاچیق عشایر در اهر + فیلم