Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس‌راه لرستان گفت: جاده پلدختر- خرم‌آباد به دلیل ناایمن بودن برای تردد خودروهای سنگین مسدود شده است. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: بر اثر شدت بارش‌ها در شهرستان پلدختر، پل‌های مورانی،گل گل و روستای افرینه خسارت جدی دیدند و ناایمن هستند که برای جلوگیری از تخریب پل‌ها این محور برای تردد خودروهای سنگین و اتوبوس‌ها مسدود شده است ولی خودروهای سبک می‌توانند تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برف و باران تردد در جاده‌های مازندران را کند کردبارش آرام برف در محورهای مواصلاتی استان همدانبارش 30 سانتی‌متری برف در استان گلستان

وی با اشاره به اینکه جاده‌های لرستان به‌شدت لغزنده است افزود: آزادراه پل زال نیز به دلیل ریزش کوه مسدود است و رانندگان برای تردد باید از محور کوهدشت عبور کنند.

رئیس پلیس‌راه لرستان  با اشاره به لغزندگی شدید جاده‌های استان عنوان کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و برای تردد هم تجهیزات زمستانی با خود داشته باشند.

انتهای پیام/ ت

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از مراجعه ۴۶ هزار و هفت دستگاه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد که این میزان، افزایش ۱۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، تیمور باقری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۴۶ هزار و هفت دستگاه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه در راستای ارتقای ایمنی در تردد جاده‌ای، حفظ محیط زیست، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها همه وسایل نقلیه سنگین ملزم به داشتن برگه معاینه فنی خودرو هستند، گفت: از این تعداد معاینه فنی صورت گرفته، ۳۰ هزار و ۵۵۵ مورد قبولی مرتبه اول، هفت هزار و ۴۲۱ مورد قبولی پس از اصلاح عیب و هشت هزار و ۳۱ دستگاه نیز در تست‌های مربوطه رد شدند.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر در شمال استان، تعداد پنج مرکز معاینه فنی فعال هستند که محل فعالیت آن‌ها در شهرستان‌های زابل، زاهدان (۲ مرکز)، خاش و سراوان است، افزود: در این مراکز علاوه بر بازدیدهای ظاهری شامل کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها و آینه‌ها، چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش از آنان خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند و می‌توانند کمک مؤثری به استان در راستای کاهش و جلوگیری از آلودگی هوا داشته باشند.

کد خبر 747093

دیگر خبرها

  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • معاینه فنی ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین استان همدان ​
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ضرورت ساماندهی دست فروشان خرم آباد
  • اوج‌گیری تقاضای نفت در بخش جاده‌ای تا سال ۲۰۴۰
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور