Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@22:30:46 GMT

کمبودعرضه دامنگیربازارجهانی آلومینیوم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۹۳۹۵

فعالان و کارشناسان بین‌المللی پیش‌بینی کردند بازار جهانی آلومینیوم در سال ۲۰۱۹ همچنان دچار کمبود عرضه خواهد بود. ناطقان: شرکت "هیدرو آلومینیوم متالز یو اس ای" انتظار دارد تقاضا در سال ۲۰۱۹ که ادامه رشد بخش حمل و نقل با کندی تدریجی اقتصاد چین و پایین ماندن تقاضا در اروپا و آمریکا جبران می‌شود، ۲ تا ۳ درصد رشد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، انتظار می‌رود میزان عرضه ۳ تا ۴ درصد رشد کند. مت ابود، رئیس این شرکت در سمپوزیوم آلومینیوم "اس اند پی گلوبال پلاتس" در سن‌دیه‌گو گفت: این وضعیت کمبود به کاهش سطح موجودی آلومینیوم در خارج از چین منجر می‌شود که ممکن است امسال به سطح سال ۲۰۰۸-۲۰۰۷ کاهش پیدا کند.

هویی شان، نایب رئیس بخش "تحقیقات سرمایه‌گذاری جهانی" در بانک گلدمن ساکس نیز اظهار کرد: افزایش اخیر تولید چین، ۶ میلیون تن به ظرفیت جدید در مدت پنج سال افزوده است. این سرمایه‌گذاری‌ها به استانهای کم درآمدی متمرکز شده که دولت چین مایل بود از طریق صنعتی‌سازی به اقتصاد آنها رونق ببخشد. مناطق مذکور مشکلات کیفیت هوا که در سایر مناطق صنعتی چین مشاهده می‌شود را ندارند.

اما چینی‌ها با جدیت به محدودیت عرضه پرداختند. پارامیتا داس، مدیرکل بازاریابی و توسعه جهانی در شرکت ریوتینتو در این باره گفت: سال ۲۰۱۸ سال اصلاحات در بخش عرضه بود.

بر اساس گزارش پلاتس، هر سه این افراد با این موضوع موافق بودند که کمبود عرضه جهانی آلومینیوم خارج از چین خواهد بود و این کشور احتمالا شاهد تعادل میان عرضه و تقاضا خواهد بود. منبع: ایسنا برچسب ها: کمبود عرضه ، آلومینیوم ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کمبود عرضه آلومینیوم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد

به گزارش قدس خراسان، رضا حسن زاده اظهار کرد: برای برطرف کردن کمبود آب شرب در سه روستای " کهجه، استای و پشته " به صورت مشارکتی با اهالی این مناطق افزون بر ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد ادامه داد: با این اقدام مشکل کمبود آب شرب افزون بر هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی در شهرستان تایباد برطرف خواهد شد.

وی به تنش آبی در سطح برخی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با شروع فصل گرما و افزایش مصرف آب شرب، ۲ روستای"بهلول آباد و پل بند" از توابع بخش میان ولایت تایباد هم در برخی از ساعت های شبانه روز بیشترین تنش آبی را دارند.

حسن زاده افزود: هم اکنون آب شرب شهری و روستایی تایباد با ۳۵ حلقه چاه تامین می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد اضافه کرد: برای تامین آب شرب پایدار در شهر "کاریز" طی پنج سال و در شهر "مشهدریزه" طی هفت سال آینده نیاز به حفر چاه جدید است.

وی به فرسوده بودن شبکه توزیع آب شهری و روستایی این شهرستان اشاره و اضافه کرد: هم اکنون قسمتی از شبکه توزیع آب شهری و روستایی تایباد فرسوده است که اصلاح و تعویض آنها در اولویت کاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • افت قیمت نفت در پی نگرانی‌ها درباره عرضه جهانی
  • کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان
  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم