Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اسکان ۱۱۵ مسافر در راه مانده گفت: همچنین  امدادگران  ۴۱۲ خودرو را از برف بیرون کشیدند.

حق‌لطفی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم گفت: همه راه‌های اصلی استان و مسیر ارتباطی ۱۴۲ مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حق لطفی، با تلاش ماموران راهداری راه‌های روستایی مسدود شده بزودی بازگشایی می‌شود.

وی اضافه کرد: برای تسهیل در تردد خودرو‌ها از ۳ هزار و ۱۵ تن ماسه و نمک استفاده شد.

رییس پلیس راه هم با توجه به وضعیت جوی و بارش برف و کولاک به ویژه درگردنه‌ها بررعایت سرعت مطمئن و فاصله طولی از خودروی جلویی در هنگام تردد تاکید کرد.

سرهنگ بیگلری همچنین به رانندگان توصیه کرد: قبل از حرکت از سالم بودن تجهیزات ایمنی، برف پاک و داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ک

امدادگران  ۴۱۲ خودرو را از برف بیرون کشیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: دستگاه‌های تردد شمار از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان هفتمین روز از سال جدید با ۱۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عبور و مرور ۱۴ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۲۰۲ خودرو را در استان ثبت کردند.

حق لطفی افزود: در حال حاضر ۴۰ دستگاه سامانه تردد شما در سطح آزادراه ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی این استان نصب و کار عبور و مرور خودرو‌های سبک و سنگین را برعهده دارند.

وی بیان کرد: روز گذشته و در هفتمین روز از سال جدید تردد یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۸۹ دستگاه خودرو در مسیر‌های ارتباطی استان ثبت شد که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی به تعداد جا به جایی مسافران نوروزی استان از طریق پایانه‌های حمل مسافر هم اشاره کرد و افزود: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و از ۲۵ اسفنده ماه گذشته تا پایان هفتمن روز از سال جدید ۳۱ هزار و ۹۳۴ مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری در پایانه‌های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جا به جا شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته با ۱۸ درصد کاهش، ۳۸ هزار و ۸۸۷ مسافر همراه بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: با توجه به آغاز موج دوم سفر‌های نوروزی از رانندگان انتظار داریم تا ضمن رعایت مقررات رانندگی، جاده را نیز بخشی از سفر بدانند و به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی، حداقل ۲۰ دقیقه را به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند و در عین حال نیز از هرگونه توقف در حاشیه راه ها، به ویژه در آزادراه خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های بوشهر ثبت شد
  • بیشترین تردد خودرو‌ها در بوشهر از استان‌های فارس و تهران
  • ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر
  • تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین
  • تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان
  • تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین
  • تردد بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو طی یک روز در قزوین
  • ثبت بیش از هفت میلیون تردد در محور‌های استان کرمانشاه
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه‌های مرزی