Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@09:58:18 GMT

جاده‌های ایلام باز است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۹۴۴۶

جاده‌های ایلام باز است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،نورالله دلخواه مدیرکل پایانه‌ها و امور حمل و نقل استان ایلام گفت:با اشاره به شرایط جوی استان که با وزش باد، سرما و یخ زدگی معابر و جاده‌ها و ریزش کوه در بسیاری از جاده‌های مواصلاتی استان ایلام همراه است اظهار داشت: کلیه راه‌های استان ایلام در تمام مناطق استان باز و تردد در آنان جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: رانندگانی که در مسیر‌های مواصلاتی ایلام تردد دارندتوجه به ریزش کوه و اقدام به پاکسازی این معابر توسط راهداران با احتیاط و شرایط موجود جاده‌ای تردد کنند.

دلخواه افزود: شرایط موجود جوی نیازمند رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن زنجیرچرخ و سایر ملزومات سفر در این محور‌ها است.

وی اضافه کرد: رانندگان عزیز احتیاط، پرهیز از سرعت و سبقت، داشتن زنجیر چرخ، توجه به جلو مد نظر داشته باشند تا انشاالله از سفر ایمن و بی خطر بهره برند.

انتهای پیام/ د

بازگشایی محورهای ارتباطی استان ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ محمد مشتری گفت: تردد یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۸۴ وسیله نقلیه در ایام تعطیلات عید فطر (۲۲ تا ۲۴ فروردین) در جاده‌های خراسان شمالی به ثبت رسید.
وی افزود: این میزان تردد در مقایسه با تعطیلات عید فطر سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تردد ورودی استان در این مدت بیش از ۱۰۸هزار و ۲۰۳ وسیله نقلیه بوده که نسبت به هفته قبل ۳۵ درصد افزایش و نسبت به سال قبل (مدت مشابه قمری) ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
مشتری بیان کرد: در این بازه زمانی خروج بیش از ۱۱۰ هزار ۴۶۹ وسیله نقلیه ثبت شدکه نسبت به هفته قبل ۲۴ درصد افزایش و نسبت به سال قبل (مدت مشابه قمری) ۱۸ درصد کاهش یافته است.
وی پرترددترین جاده در این بازه زمانی شیروان به بجنورد (بجنورد) و بالعکس کم ترددترین محور، گراتی به صفی آباد و بالعکس و پر ترافیک‌ترین محور آشخانه به چمن بید (چمن بید) و جنگل گلستان به چمن بید (رباط قره‌بیل) بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: زمان اوج تردد ثبت شده در راه‌های خراسان شمالی در ساعت ۹ تا ۱۰ و ۲۰ تا ۲۱ روز چهارشنبه، ۲۲ فروردین ثبت شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • هشدار لغزندگی در جاده‌های ۷ استان
  • هشدار لغزندگی جاده‌ها برای ۷ استان به دنبال سامانه بارشی تا فردا
  • جاده‌ها لغزنده می‌شود/ فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • تردد بیش از ۵۰۱ هزار و ۷۰۰ خودرو در جاده‌های زنجان
  • تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی
  • تردد بی‌سابقه بیش از ۷ میلیون زائر از مرز مهران
  • احداث ۲۳ هزار متر سایبان در مرز مهران
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در جاده‌های همدان