Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شد که باواریایی ها به انتقال مدافع جوان علاقه مند هستند و می خواهند با خرید وی اجازه دهند او به صورت قرضی در اشتوتگارت بازی کند.

طرفداری- روز گذشته اوزان کاباک، مدافع جوان باشگاه گالاتاسارای در نهایت از تیم ترکیه ای جدا شد و با مبلغ 11 میلیون یورو به اشتوتگارت پیوست.

برخی رسانه های آلمانی مدعی شده بودند که بایرن مونیخ علاقه مند به خرید این بازیکن بوده و قصد دارد مانند سرژ گرنبری در سال 2016، این بازیکن را خریداری کند و اجازه دهد قرضی در اشتوتگارت بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از بیلد، میشائیل رشکه، مدیر ورزشی اشتوتگارت در واکنش به این خبر گفت:

این بازیکن متعلق به اشتوتگارت است و هیچ باشگاه دیگری درگیر این مسئله نیست. نمی دانم چرا چنین اطلاعات غلطی منتشر شده است. ما این انتقال را خودمان انجام داده ایم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش تأیید کرد که باشگاه بایرن مونیخ با او تماس گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رالف رانگنیک که گفته می‌شود اصلی‌ترین گزینه بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری است، در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش و نسبت دادن او به حضور روی نیمکت باواریایی‌ها، به سایت «90minuten» اتریش گفت: تماسی از جانب بایرن مونیخ با من گرفته شد که این موضوع را به اتحادیه فوتبال اتریش اطلاع دادم.

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال اتریش تصریح کرد: ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم (اشاره به رابطه‌اش با اتحادیه فوتبال اتریش ). تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو 2024 متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم و در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور فشرده و ملموس به بحث‌های مطرح شده فکر کنیم.

اتریش در گروه D مسابقات یورو 2024 با تیم‌های لهستان، هلند و فرانسه همگروه است. سرمربی پیشین  هانوفر، اشتوتگارت، شالکه، هوفنهایم، لایپزیگ و منچستریونایتد در صورت توافق با بایرنی‌ها، می‌تواند پس از مسابقات یورو 2024 هدایت باواریایی‌ها را برعهده بگیرد.

رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد

تیم تحت هدایت توماس توخل قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرد و در دور دوم جام حذفی آلمان هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد، هر چند باواریایی‌ها با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز نسبت به کسب یک جام در فصل جاری امیدوار هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم