Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@16:00:19 GMT

نفس راحت دورتموند به خاطر بهبود مصدومیت آلکاسر

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۹۵۳۱

نفس راحت دورتموند به خاطر بهبود مصدومیت آلکاسر

بوروسیا دورتموند که مصمم است صدرنشینی و اختلاف شش امتیازی خود با رقبایش در بوندس‌لیگا را حفظ کند از خبر بهبود پاکو آلکاسر و بازگشت او از مصدومیت خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، پاکو آلکاسر، مهاجم اسپانیایی بوروسیا دورتموند که با گلهای مهمی که در نیم فصل اول برای این باشگاه به ثمر رسانده بود نقش مهمی در صدرنشینی زردپوشان آلمانی در بوندس‌لیگا داشت، پیش از شروع وقفه زمستانی بوندس‌لیگا از ناحیه عضلات پا دچار کشیدگی شد و باشگاه دورتموند تایید کرد که آلکاسر با مصدومیت مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما حالا درحالیکه بوروسیا دورتموند برای شروع نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا آماده می‌شود و فردا شنبه در زمین لایپزیش به مصاف این تیم می‌رود، از اردوی این تیم خبر رسیده که آلکاسر از مصدومیت رهایی یافته. این خبر خیال دورتموندی‌ها را راحت کرده و خوشحالی مدیران و کادر فنی تیم را به دنبال داشته.

 

 

آلکاسر اسپانیایی در نیم‌فصل اول در 12 بازی‌ای که برای دورتموند در بوندس‌لیگا انجام داد 12 گل به ثمر رساند. شاگردان لوسین فاور در شروع نیم‌فصل دوم با اختلاف 6 امتیاز نسبت به بایرن مونیخ صدرنشین جدول هستند و قصد ندارند صدرنشینی را از دست بدهند. خبر رهایی آلکاسر از مصدومیت را لوسین فاور، سرمربی دورتموند رسما تایید کرد و گفت او می‌تواند در بازی فردا مقابل لایپزیش به میدان برود.

 

 

لوسین فاور در این باره گفت:" آلکاسر در بازی با گلادباخ از ناحیه عضله دچار کشیدگی شده بود. بهبود او کمی زمان برد ولی پاکو حالا سالم است و می‌تواند بازی کند".

 

پاکو آلکاسر بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاکو آلکاسر بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی بعد از جام ملتها کار خود را با دو بازی برابر ترکمنستان آغاز کرد که ایران در مجموع دو بازی شش گل زد، هیچ گلی دریافت نکرد و شش امتیاز گرفت.

با این حال امیر قلعه نویی انتظار داشت تیم ملی بتواند بهتر بازی کند اما چمن مصنوعی بی کیفیت کوپه داغ که موجب مصدومیت ستاره‌های تیم ملی هم شد، فرصت بازی تاکتیکی را از ایران گرفت.

در این شرایط بازیکنان و کادرفنی ایران هم نگرانی زیادی بابت مصدومیت داشتند که همین موضوع باعث شد ایگ بازی مثل دیدار پنج روز قبل پر گل نشود.

چهره درهم امیر قلعه نویی در شرایطی در این ورزشگاه به ثبت رسیده که تیم ملی با کسب دهمین امتیاز صدرنشین شد و صعود خود به دور نهایی انتخابی جام جهانی را قطعی کرد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران
  • بغض وینیسیوس شکست: اشک همه در آمد (عکس)