Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: «انذار و تقوا» دو عامل بازدارنده انسان از وسوسه‌های شیطانی است. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه نخست در موضوع شیطان شناسی از نهج البلاغه بود؛ در هفته گذشته مطالبی از فراز خطبه 83 نهج البلاغه یا همان خطبه الغراء عرض شد و در این فراز از خطبه تبیین انذار صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضرت علی(ع) می‌فرمایند آنجا که سرنوشت یک انسان به صحرای محشر برسد خداوند متعال عذری را نمی‌پذیرد؛ زیرا خداوند انذار کرده و اعلام خطر نموده و برای زندگی انسان، ریل تقوا را نصب فرموده و با این ریل گذاری، بر انسان از سوی خداوند متعال احتجاج می‌شود.

آیت الله علم الهدی گفت: خداوند متعال وجود دشمنی به نام شیطان را اعلام خطر کرده است و در تبیین شیطان شناسی، شگردهای شیطانی نیز بیان شده است؛ خداوند متعال انسان را از این دشمن تحذیر کرده است.

این خبر تکمیل می‌شود...

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۵۴ دستگاه خودرو توقیفی از  ۱۰۶ خودرو حادثه ساز مربوط به کلانشهر مشهد است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۶۲۵ تخلف حادثه ساز هم دیروز در شهر‌های استان جریمه شدند که هزار و ۶۱۳ فقره از ان تعداد مربوط به مشهد است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: ۸۷ تصادف جرحی نیز دیروز در شهر‌های استان رخ داد که در پی وقوع آنها ۹۴ نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: ۵۶۱ فقره تصادف خسارتی هم در شبانه روز گذشته در شهر‌های این استان رخ داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نماز مسیر عبودیت خداوند است
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • دفاع در برابر ظالم یکی از مسلمات و توصیه‌های قرآن است
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران
  • بیمارستان امام رضا (ع) مشهد قطب درمانی شرق کشور در حوزه قلب
  • وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است
  • نیروهای مسلح ایران مانع نقشه‌های شیطانی صهیونیست‌ها می‌شوند