Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:59:14 GMT

تارتار: در نقل و انتقالات به اهدافمان نرسیدیم

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۹۶۹۸

تارتار: در نقل و انتقالات به اهدافمان نرسیدیم

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: انتظار بازگشت به جم را می کشیم تا هواداران خوبمان را از نزدیک ببینیم.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره شرایط تیمش در اردوی کیش بیان کرد: با توجه به آب و هوای خوبی که جزیره کیش دارد، تصمیم گرفتیم اردوی خود را اینجا برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر هزینه اقامت در کیش به مراتب بهتر از اردوهای خارجی است. تنها ایرادی که می شود از اینجا گرفت، کیفیت زمین است. البته خیلی شرایط بدی ندارد اما مسئولان این جزیره باید فکری اساسی به حال زمین چمن انجام دهند تا استقبال بیشتری شود. وقتی ما در کشور خودمان چنین آب و هوایی داریم، چرا باید اردوی خارجی برگزار کنیم؟ امیدوارم سال بعد وضعیت زمین بهتر شود.


وی درباره نقل وانتقالات پارس جنوبی جم بیان کرد: ما تا اینجا به چیزی که می خواستیم در نقل وانتقالات نرسیدیم، اما بازیکنانی که اضافه شدند، نفرات خوب و باکیفیتی هستند که می توانند به تیم در نیم فصل دوم کمک کنند. امیدوارم دربازی های تدارکاتی به هماهنگی لازم برسیم تا در نیم فصل دوم با شرایط خوبی حضور پیدا کنیم.


سرمربی پارس جنوبی با اشاره به روحیه بالای بازیکنانش در اردوی کیش تاکید کرد: ما سعی کردیم با توجه به تعطیلی لیگ برتر تمریناتی را برای بازیکنان طراحی کنیم که شادابی را به بچه ها منتقل کند. خوشبختانه کادرفنی ما تمرینات خوبی را طراحی کردند و شما می بینید که بازیکنان روحیه بسیار خوبی دارند.

 


تارتار درباره وضعیت "مونگ بت آلاسان" مهاجم کامرونی ای که در تمرینات پارس حضور دارد افزود: این بازیکن را یکی از همکاران معرفی کرد. اقای داریوش یزدی که در نیم فصل اول در لیگ برتر فعالیت می کرد، از آلاسان خیلی تعریف کرد و ما او را می خواهیم بیشتر ببینیم.او بازیکن ناشناخته ای است که هزینه خاصی هم برای ما ندارد. همسر این مهاجم کامرونی ایرانی است و الان هم در اردو حضور دارد تا او را بیشتر ببینیم. اگر هم بخواهیم او را جذب کنیم، قراردادش ریالی امضا می شود.


سرمربی پارس جنوبی جم در پایان گفت: من جا دارد از همه هواداران خوبمان بابت زحماتی که در نیم فصل اول کشیدند و حمایت هایی که کردند تشکر کنم. امیدوارم در نیم فصل دوم هم مثل 3 سال گذشته یار و یاور ما باشند. ما انتظار این را می کشیم تا لیگ شروع شود و به شهر خودمان، شهر جم برویم و از نزدیک آنها را ببینیم.

پارس جنوبی جم مهدی تارتار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی اسکواش بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی تیمی آسیا از ۵ اردیبهشت در یزد تمرینات خود را آغاز می‌کنند.   فاطمه فلاحتی مرودست، نازنین تقی نژاد (یزد)، غزال شرف پور، دیانا مقری (گلستان)، فرشته اقتداری (کیش)، شکیبا قلی پور (مازندران)، پارمین نکوپایان، نارگل رمضان زاده (تهران) ۸ ملی پوشی هستند که زیر نظر الهام رمضانی مربی تیم ملی تا یازدهم اردیبهشت در اردو حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی گلبال در اردبیل
  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی