Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:15:12 GMT

کره، قطر و ژاپن تنها 9 امتیازی های جام ملت ها

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۹۷۱۵

کره، قطر و ژاپن تنها 9 امتیازی های جام ملت ها

در پایان مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 تنها سه تیم با 9 امتیاز مرحله گروهی را به پایان رساندند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مرحله گروهی جام ملت های آسیا به پایان رسید و باتوجه به این که در هر 4 بازی یک تیم برنده بازی شد، فلسطین نیز از جام کنار رفت تا تیم های بحرین، قرقیزستان، عمان و ویتنام به عنوان برترین تیم سوم راهی مرحله بعدی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب این بود که تنها 3 تیم توانستند امتیازات کامل را در مرحله گروهی کسب کنند. تیم ملی کره جنوبی با برتری یک گله برابر فیلیپین و قرقیزستان صعود خود را قطعی کرد و سپس با حضور سون هیونگ مین از سد چین گذشت تا با قاطعیت در صدر جدول قرار بگیرد.

 

در گروه 5 تیم ملی قطر توانست 3 کلین شیت را ثبت کند و در شرایطی که کمتر کسی تصور می کرد، به آسانی از مرحله گروهی صعود کرد. آن ها ابتدا لبنان را 2-0 بردند، بعد کره شمالی را در هم کوبیدند و سپس نوبت به عربستان سعودی رسید که در دیداری تاریخی مغلوب قطر شود.

 

 

تیم ملی ژاپن نیز موفق شد با پیروزی مقابل ازبکستان، عمان و ترکمنستان با 9 امتیاز سرگروه شود. البته سامورایی ها هر سه پیروزی را با اختلاف یک گل به دست آوردند.

 

 

در دوره قبلی از بین 4 گروه، تیم های چین، کره جنوبی، ایران و ژاپن با 9 امتیاز راهی مرحله بعدی شدند و هیچ امتیازی به رقبا ندادند، البته در پایان تیمی که امتیاز کمتری در مرحله گروهی داشت به مقام قهرمانی رسید یعنی استرالیا.

ژاپن تیم ملی قطر کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی ژاپن قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاپن تیم ملی قطر کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی ژاپن قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سوت پایان دیدار پارس جنوبی جم و چادرملو اردکان که با نتیجه دو بر یک به سود چادرملو خاتمه یافت، اتفاقات عجیبی را در کنار زمین ورزشگاه تختی جم شاهد بودیم.

بلافاصله بعد از سوت پایان مربی دروازه‌بان‌های تیم پارس جنوبی به سمت نیمکت چادرملو حمله می‌کند و یکی از اعضای کادرفنی نماینده اردکان را مورد ضرب و شتم قرار می‌‌دهد. همچنین در ادامه با ورود سایر نیمکت‌نشینان دو تیم یکی دیگر از اعضای کادرفنی پارس جنوبی در این درگیری ورود می‌کند و یک درگیری شدیدتر رخ می‌دهد.

بعد از چند دقیقه هیاهو و ادامه یافتن ضرب و شتم کادرفنی دو تیم در نهایت با وساطت بزرگ‌تر و نیروهای یگان ویژه این ماجرا ختم به خیر شده اما تصاویری که به دست ما رسیده صحنه‌های زشتی را به تصویر می‌کشد.

امید روانخواه سرمربی پارس جنوبی نیز در پایان بازی در خصوص این درگیری صحبت کرده و گفته بود: «ورزشگاه خیلی ساکت است و صداها می‌آیند. فضای لیگ یک همینطور است. شما هرچقدر کنترل کنی، شرایط همین است. ما همیشه سعی کردیم خودمان را کنترل کنیم. عصبانیت من در ابتدای بازی هم برای این بود که واقعا یک ذهنیتی وجود دارد که داوری جهت‌دار باشد. با تمام احترامی که برای داور بازی قائلم و خوب هم قضاوت کرد، اما در شروع بازی یک خطای خیلی ساده را برای آنها گرفت و هیچ دلیلی برای خطا نگرفتن نبود، چون بازیکن ما روی توپ و فضا مسلط بود و برخورد هم به وجود آمد.»

عکاس: مصطفی هاشمی

دیگر خبرها

  • احتمال همگروهی ایران و استرالیا در مرحله نهایی راه‌یابی به جام جهانی
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود خونین تیم‌ملی با برد تاریخی در عشق‌آباد! / فرار سه امتیازی از چمن مصنوعی و بازی خشن ترکمن‌ها
  • پایان روزهای سیاه کره با پیروزی مقابل تایلند
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷