Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل از برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در 10 نقطه شهری و روستایی این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حمید بهرامی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان اردل که با حضور مسئولین در دفتر امام جمعه شهر اردل برگزار شد در گفت و گو با خبر نگار جهانبین نیوز  گفت: در ایام فاطمیه اول، مراسم‌های عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مبلغین اعزامی در 4 شهر اردل، سرخون، دشتک و کاج و 6 روستای این شهرستان اردل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهرامی با اشاره به الگوپذیری زنان مسلمان از زندگی حضرت زهرا(س) گفت: عبادت، بندگی، حجاب و عفاف و اخلاق اسلامی از ویژگی‌های زندگی حضرت زهرا(س) بود که باید امروز در جوامع اسلامی تمام زنان و دختران مسلمان از زندگی حضرت زهرا(س) الگو بگیرند و اگر کسی نتواند از این الگوهای بسیار خوب و معنوی استفاده کند به‌طور یقین در زندگی دنیا و آخرت با مشکل مواجه می‌شود.

وی بیان کرد:شهادت حضرت زهرا(س) منشاء شهادت‌های دیگر است و باید ایام فاطمیه مانند عاشورا برنامه‌ریزی شود تا مردم ایام فاطمیه را بهتر درک کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل افزود: حضرت با توجه به شأن و منزلتی که دارد مادر 11 امام معصوم است و در نزد خدا و پیامبر شخصیت ویژه دارد و وظیفه ما است که در ایام فاطمیه  برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم که مردم عظمت شخصیتی حضرت زهرا(س) را بهتر بشناسند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073109 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید