Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:13:26 GMT

نظام رفاهی و بازنشستگی ایتالیا تغییر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۹۷۲۱

نظام رفاهی و بازنشستگی ایتالیا تغییر می‌کند

دولت ایتالیا لایحه‌ای را با هدف افزایش مزایای رفاهی در این کشور تصویب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  رویترز، دولت ایتالیا که متشکل از ائتلاف احزاب دست راستی لیگ و جنبش پنج ستاره است در راستای عمل به بخشی از وعده‌های انتخاباتی خود لایحه‌ای را با هدف افزایش مزایای رفاهی و بازنشستگی به تصویب رساند.  

طبق لایحه جدید که منجر به تغییرات اساسی در نظام رفاهی ایتالیا خواهد شد حقوق افراد فقیر افزایش خواهد یافت و به آن ها اجازه داده خواهد شد که زودتر از سایر همکاران خود بازنشسته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال با توجه به وضعیت نگران کننده سطح بدهی این کشور، مخالفان این لایحه معتقدند با این کار محدودیت‌ها بر نظام بودجه‌ای ایتالیا بیشتر خواهد شد.  

جوزپه کنته، نخست وزیر ایتالیا در همین رابطه در جمع خبرنگاران گفت: این ها دو اقدام مهم هستند که دولت به انجام دادنشان افتخار می‌کند. این دولت دولتی  است که به وعده‌هایش عمل می‌کند.

ایتالیا یکی از بیشترین جمعیت فقیر را در بین کشورهای عضو منطقه یورو دارد به گونه‌ای که دفتر آمار ایتالیا اعلام کرده است با وجود آن که ایتالیا چهارمین سال متوالی رشد مثبت اقتصادی خود را تجربه می کند، تا پایان سال گذشته  ۵.۱ میلیون نفر از اتباع این کشور در فقر مطلق زندگی می‌کرده‌اند. این میزان که معادل ۸.۴ درصد از کل جمعیت این کشور است بیش از ۷.۹ درصد سال ۲۰۱۶ است.

انتهای پیام

دبیر خبر: محبوبه حسینی پور

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا نام رسمی خود را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری ایتالیا رسما نام کامل خود را به اسکودریا فراری HP تغییر داد. دلیل تغییر نام تیم فراری امضای قرارداد جدید اسپانسرینگ با شرکت آمریکایی تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار Hewlett Packard است.

داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟

پیش از این گفته شده بود که شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به این تیم اجازه می‌دهد حقوق بالایی برای لوئیس همیلتون راننده جدید انگلیسی‌اش که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

فراری هم اکنون با 151 امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی تیمی فصل جاری فرمول یک قرار دارد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • حامیان گشت ارشاد
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • تکلیف واردات خودروهای کارکرده چه شد؟
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان