Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي گفت: 38 روستا و 45 طرح عمراني همدان از ابتداي امسال تاکنون براي بهسازي قير رايگان دريافت کردند.

امير خجسته روز جمعه در جمع معتمدان، اعضاي شوراي و دهيار روستاي يکن آباد شهر همدان بيان کرد: 355 هزار متر مربع آسفالت و پنج هزار 800 تن قير رايگان در چهار سال گذشته به روستاهاي بخش مرکزي همدان تخصيص يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: در عين حال يک هزار و 800 تن قير براي جاده کرمانشاه و 2 هزار تن براي جاده ملاير اختصاص يافته است.
خجسته با بيان اينکه روستاي يکن آباد از روستاهاي موفق در حوزه اشتغال است گفت: توليد چند برند کشوري لباس، زيرکفش، پگ هاي بيمارستاني، وجود چند کارخانه چاپ، توليدي زيره کفش و ايجاد خانه هاي بوم گردي و چند کارگاه توليدي از ظرفيت هاي اين روستا است.
اين نماينده مجلس شوراي اسلامي افزود: تامين آب آشاميدني مهمترين مسئله براي تضمين آينده مردم اين روستا است چراکه بي توجهي به اين موضوع مي تواند برنامه ريزي هاي و سرمايه گذاري هاي اقتصادي صورت گرفته را دچار چالش کند.
وي ادامه داد: هم اينک سربار فاضلاب پادگان زرهي قهرمان ارتش، آب آشاميدني 2 روستاي يکن آباد و ‌مهدي آباد را با مشکل مواجه کرده که انتظار مي رود مسئولان پادگان براي حل مشکل اهالي اين روستاها چاره اي بيانديشند.
بخشدار مرکزي همدان نيز در اين جلسه اظهار داشت: دهياري ها و بخشداري امسال بودجه چشمگيري نداشتند اما با اين وجود کارهاي عمراني خوبي در بخش آسفالت و آمادسازي اتفاق افتاده است.
حميد عبدلي اضافه کرد: با تعامل مسئولان و پيگيري هاي نمايندگان مردم همدان در خانه ملت قير رايگان براي بهسازي روستاها اختصاص يافت.
7526/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند

به گزارش خبرنگار مهر، جبار علی ذاکری روز شنبه در جلسه شورای فنی استان افزود: گزارش دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی از پروژه‌های عمرانی استان مختصر و مفید بود که انتظار رود این گزارش‌ها هر شش ماه به‌روزرسانی شده و در اختیار مدیران قرار گیرد تا آنان با پروژه‌های مهم عمرانی استان آشنا شده و ضمن انتقال تجربیات به همدیگر، در جریان جزئیات این پروژه‌ها قرار گیرند.

وی با بیان این که گزارش‌های جلسات شورای فنی منجر به احصای پروژه‌های قابل اتمام در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود، ادامه داد: برخی پروژه‌هایی که نیاز به تأمین منابع مالی دارند و اعتبارات پیش‌بینی‌شده جوابگوی تکمیل آن‌ها نیست، می‌توان از محل مولدسازی نسبت به تأمین کسری اعتبارات آنها اقدام کرد.

ذاکری با اشاره به این که شاهد چند حادثه تلخ و فوتی‌های مکرر در اوایل سال جاری در جاده‌های شهرستان مرند بودیم، بر لزوم تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند تأکید کرد و افزود: برای برخی پروژه‌ها نیز درگذشته تصمیماتی گرفته شده که باید پیگیری شوند.

کد خبر 6083375

دیگر خبرها

  • روستای ورقستان شهرستان رزن قطب تولید موزیک سازی استان همدان
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • اجرای طرح‌های عمرانی درخواستی دانش آموزان فیل آبادی
  • آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402
  • اجرای ۲۰۰ کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستا‌های استان همدان
  • آبرسانی به ۷۰ روستای استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات جهش تولید در روستا‌های استان همدان
  • ضرورت تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند
  • حمایت ویژه دولت از روستا‌های موفق در موضوع زکات