Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف رهگویی درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج از خروج قطار مسافربری کرمان – زاهدان حوالی ساعت 6 صبح امروز به دلیل شن‌های روان در اطراف شورگز فهرج خبر داد و اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده وسایل نقیله برای انتقال مسافران به منطقه اعزام شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار فهرج بیان کرد: نیروهای امدادی انتظامی راهداری در منطقه مستنقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر فدایی رئیس اداره راهداری فهرج نیز که در منطقه حضور داشت با تایید این خبر به خبرنگار فارس گفت: قطار مسافربری که از کرمان به زاهدان با حدود 350 مسافر در حرکت بود از ریل خارج شده است.

مجید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح آخرین وضعیت قطار مسافربری کرمان – زاهدان، با بیان اینکه این حادثه هیچگونه مصدومیتی نداشته است، اظهار داشت: این حادثه در فاصله 40 کیلومتری شهرستان فهرج و به دلیل جمع شدن یک متر شن‌های روان روی ریل ایجاد شده است.  

به گزارش فارس، منطقه شورگز یکی از مناطق طوفان‌خیز استان کرمان در شهرستان فهرج است.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده‌های فارس


رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده‌های استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
حمید احمدی گفت: هم‌اکنون شاهد بارش باران در مسیر‌های منتهی به شیراز، کوار، فیروزآباد، مرودشت، پاسارگاد، خرمبید، آباده، خسرو شیرین، بوانات، سروستان، استهبان، داراب، زرین دشت، هستیم.
وضعیت جوی در سایر محور‌های فارس ابری و نیمه ابری ست.

دیگر خبرها

  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج