Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- مالک سابق باشگاه فوتبال برق جدید شیراز با اشاره به قرارداد انتقال امتیاز این تیم به باشگاه قشقایی گفت: به تعهدات خود در قرارداد عمل نکردند و هشت فقره چک صادر شده به همین منظور به مبلغ یک میلیارد و 810 میلیون تومان برگشت خورده است.

محمد علی تابع بردبار جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اینکه امتیاز تیم برق جدید شیراز از استان خارج نشود و بدهی که به بازیکنان و کادر فنی تیمم داشتم مجبور شدم با حداقل قیمت به مبلغ سه میلیارد تومان امتیاز تیم را به مدیرعامل و صاحب امتیازباشگاه قشقایی واگذارکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از آنجا که تعهدات ما به کادر فنی برق به مبلغ 350 میلیون تومان باقی مانده بود، براساس توافق دیگری این رقم را از کل مبلغ قرارداد کسرکردم و مقررشد مدیرعامل باشگاه قشقایی طبق قرارداد مبلغ طلب کادرفنی تیم را بپردازد.
این فعال عرصه ورزش اظهار داشت: باشگاه قشقایی به تعهدات خود در قبال پرداخت به کادر فنی عمل نکرد و آنها هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردند و پنجره نقل و انتقال بازیکنان باشگاه قشقایی بسته شد و این مسئله ربطی به ما ندارد.
تابع بردبار ادامه داد: مدیرعامل باشگاه قشقایی هر چه گفت به احترام ایل بزرگ قشقایی ما قبول کردیم اما او به آنچه گفته بود عمل نکرد.
وی اظهار داشت: امروز با فراکنی درشبکه های مجازی ما را متهم به دروغ گویی می کنند، در حالی که مشخص است چه کسی دروغ می گوید.
این فعال عرصه ورزش اظهارداشت: با علاقه ای که نسبت به جوانان شهرم و احیای دو باره برق شیراز داشتم با هزاران مصیب باشگاه آینده سازان برق جدید فارس را به ثبت رساندم و ازسال 94 در دسته دوم فوتبال کشور شروع کردیم و در سال 96 هم موفق شدیم به دسته یک صعود کنیم و پس از یک سال حضور در این رده به دلیل مشکلات مالی امتیاز را به تیم قشقایی واگذار کردم وفعلا هم دیگر قصد تیم داری ندارم.
مهدی فروردین سرمربی تیم قشقایی شیراز پنجشنبه بیست و هفتم دیماه پس از شکست تیمش مقابل ملوان انزلی دراعتراض به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: بدهی برق جدید شیراز ربطی به باشگاه قشقایی ندارد و نمی دانم چرا اجازه نمی دهند بازیکنان جدید ما بازی کنند.
خبرنگار ایرنا تا لحظه انتشار این خبر موفق به مصاحبه با مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز نشد.
تیم قشقایی شیرازهم اینک پس از انجام 17 بازی با 22 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشورقرار دارد.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16تیم شرکت دارند و پس از انجام 30 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر در سال 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 / 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال قشقايي دسته يك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان

به گزارش "ورزش سه"، پرونده شکایت بازیکنان و مربیان سابق توسط باشگاه‌ها روز به روز اعلام و بیشتر می‌شود که در جدیدترین احکام کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، ذوب‌آهن اصفهان محکوم شد.

در جدیدترین رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال عنوان شده «در پی شکایت آرمان قاسمی از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 15 میلیارد و 970 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 609 میلیون و 255 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 9 میلیارد و 580 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.»

آرمان قاسمی که طی لیگ‌های 21 و 22 در ذوب‌آهن عضویت داشت و فصل گذشته 13 بازی برای سبزپوشان اصفهان انجام داد، اکنون باشگاه سابق خود را محکوم کرده است.

این مدافع 34 ساله در حالی باشگاه ذوب‌آهن را با شکایت میلیاردی محکوم کرده که در فصل جاری عضو هیچ‌یک از باشگاه‌های لیگ برتری نیست.

دیگر خبرها

  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • حکم شرعی امتیاز خودروی واگذار شده چیست؟
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی