Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:28:49 GMT

مجید جلالی، مربی نیم فصل دوم نساجی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۹۸۲۷

مجید جلالی، مربی نیم فصل دوم نساجی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان و حرف و حدیث‌های بی شمار، مجید جلالی مربی برکنار شده پیکان در نیم فصل اول به عنوان سرمربی جدید نساجی انتخاب شد.

نکونام بعد از سوت پایان بازی با پیکان در نیم فصل اول عزم خود را برای جدایی جزم کرد و به هدف خود رسید، اما انتخاب سرمربی جدید ٤٣ روز زمان برد که این اتفاق می‌تواند در نیم فصل دوم مشکل ساز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی مربی جدید نساجی در سال‌های اخیر در تیم‌های صنعتی ایران از جمله فولاد، ذوب آهن، سایپا و پیکان مربیگری کرد که از قضا همه آن‌ها از لحاظ مالی متمول بودند و حالا باید دید وی در نساجی که آنچنان شرایط به سامانی ندارد چه خواهد کرد.

مدیران نساجی از بین گزینه‌های موجود مانند محمد تقوی، فیروز کریمی، بازگشت نکونام و مجید جلالی به گزینه آخر رای دادند تا در نهایت تیم شان از سردرگمی محضی که این چند وقت گرفتارش شده بود، خارج شود.

نتایج پیکان جلالی در نیم فصل اول معمولی و تا حدی دور از انتظار بود که شش باخت متوالی را می‌توان بدترین دوران کارنامه مربیگری وی محسوب کرد.

گفتنی است تمرینات نساجی زیر نظر جلالی از فردا شنبه در زمین کارگران تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/آ

مجید جلالی، انتخاب نهایی نساجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد شاخ به شاخ دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودرو سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به صورت شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در پی این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • استفانو پیولی پایان فصل از میلان جدا می‌شود؛ جانشین پیولی انتخاب شد
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • اولین واکنش رسمی بایرن به مذاکره با زیدان