Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سینمای ایران در سال 1397 با آقای بازیگر وداع کرد؛ هنرمندی که بازی‌های تاثیرگذارش در فیلم‌هایی چون «گاو»، «حاجی واشنگتن» و «اجاره‌نشین‌ها» تا «هامون» و «بانو» و در سال‌های اخیر «مینای شهر خاموش» و «راه آبی ابریشم» همچنان ماندگار است.

در مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به یاد این هنرمند فقید مراسم نکوداشتی برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظامی چهار بار برای بازی در فیلم‌های «گاوخونی»، «خانه‌ای روی آب»، «روز فرشته» و «گراند سینما»  موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد و همچنین بازی او در «ناصرالدین شاه آکتور سینما» و «خانه خلوت» شایسته تقدیر شناخته شد. او در سه دوره از جشنواره فیلم فجر داور بود. 

همچنین بزرگداشت ابراهیم حقیقی، عزیزاله حمیدنژاد، خسرو خسروشاهی، عباس گنجوی و فاطمه معتمدآریا، پنج سینماگر سرشناس در مراسم افتتاحیه جشنواره برگزار می‌شود. 

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دهم تا بیست و دوم بهمن ماه برگزار می‌شود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر سینمای ایران عزت الله انتظامی واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک