Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی حسینی در نشستی صمیمانه با وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از صنعتگران گلپایگان  اظهار داشت: با توجه به کاهش ارزش پولی ایران در سال جاری درآمد صنعتگران هیچ گونه افزایشی نداشته است و بر این اساس نیازمند چاره اندیشی اساسی در این ارتباط هستیم.

وی  افزود: تقاضای ما از دولت این است که تا یک یا دو سال آینده مالیات صنعتگران را حذف کند تا این دوران رکود مالی را پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سوم درآمد صنعتگر باید برای به روز کردن تجهیزات استفاده شود

رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت با اشاره به اینکه به طور معمول یک سوم درآمد صنعتگر در هرسال یا چند سال متوالی باید برای به روز کردن تجهیزات استفاده شود، ابراز داشت: بدین ترتیب افزایش درآمد سالیانه  صنعتگر امری ضروری است تا از روند تغییر و رشد عقب نماند و ادامه راه برای وی به صرفه باشد.

وی ادامه داد: این در حالی است که اکنون بیشتر کارخانه جات ما با تکنولوژی بسیار قدیمی فعالیت دارند و این امر موجب شده توان رقابت صنعتی با کشورهای خارجی را نداشته باشیم به نوعی که قیمت تمام شده محصولات ما از دنیا بیشتر می شود.

برخی قوانین دولتی دست و پای صنعتگران را بسته است

حسینی تصریح کرد: برخی قوانین دولتی دست و پای صنعتگران را بسته است به نوعی که برای صادرکردن کالاهای خود یا واردات تجهیزات موردنیاز با مشکلات خاصی روبرو هستند.

وی با اشاره به زیرساخت‌های خوب گلپایگان در امر صنعت تاکید کرد: این شهرستان با دو استان هم جوار است، محوری تزانزیتی است و وجود نیروهای انسانی با دانش لازم و معروف بودن به تولید محصولات برند و با کیفیت نشان از ظرفیت خوب گلپایگان برای سرمایه گذاری‌های خاص صنعتی است.

کد خبر 4516347

منبع: مهر

کلیدواژه: صادرات کالا صنعت ایران صنعت معدن تجارت مرتضی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال قیمت برق افزایش نمی یابد

تین نیوز

مدیر عامل توانیر گفت: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • آیا ارزش افزوده همان هیولایی است که از آن می‌ترسیم؟
  • دریافت نیمی از مالیات‌ها از یک درصد افراد پردرآمد
  • کیفیت و پایداری درآمد‌های مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان