Web Analytics Made Easy - Statcounter

صارم رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به روند امداد رسانی نیروهای هلال احمر طی دو روز اخیر اظهار داشت: در این دو روز، ۳ حادثه جاده ای، ۴ حادثه برف و کولاک، ۳ حادثه سیل و آبگرفتگی و ۲ حادثه شهری را امداد رسانی کرده ایم.

وی با بیان اینکه در مجموع به ۱۶۲ خانوار یعنی ۸۰۲ نفر امداد رسانی شده است، تصریح کرد: همچنین ۳۵ نفر را اسکان داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با تاکید بر اینکه ۱۴ تیم عملیاتی متشکل از ۴۳ نفر نیروی عملیاتی آماده باش هستند، افزود: ۸ دستگاه آمبولانس، ۲ ست نجات و ۵ پیکاب را نیز برای امداد رسانی به کار گرفته این.

رضایی خاطرنشان کرد: ۶۶ بسته غذایی، ۳ چادر امدادی، ۲۷ پتو، ۸ تخته موکت، ۵ ست ظروف، ۵ شعله والور، ۳ کلمن و ۳۶ بطری آب معدنی را در بین حادثه دیدگان از حوادث برف و سیلاب توزیع کرده ایم.

وی از برخورد تریلی با سمند سورن در نزدیکی پایگاه اباذر، ابتدای روستای سمیه خبر داد و گفت: در این تصادف ۵ نفر حادثه دیدند و ۳ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان امام علی ازنا انتقال داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان همچنین با اشاره به ریزش سنگ بر روی یک دستگاه خودرو پراید در نزدیکی پایگاه شوراب، کیلومتر ۵۵ محور خرم آباد به اندیمشک خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ۴ نفر مصدوم داشت که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رضایی خاطرنشان کرد: در نزدیکی پایگاه شوراب نیز حادثه برخورد پراید با نیوجرسی در کیلومتر ۲۵ محور خرم آباد به اندیمشک را داشتیم که یک مصدوم داشت و توسط عوامل جمعیت به بیمارستان شهدای عشایر انتقال یافت.

کد خبر 4516359

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند