Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: کشور شیلی اتوبوس‌های پیشرفته ای را به ناوگان حمل و نقل خود اضافه کرد.

حجم ویدیو: 13.67M | مدت زمان ویدیو: 00:02:06

به منظور کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت های فسیلی، کشور شیلی اقدام به ساخت اتوبوس های برقی کرده است و این خودروهای سنگین را جایگزین اتوبوس های قبلی کرده است.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

راننده تاکسی اینترنتی تبریز جنجال برانگیز شد / او برای مسافر زن چه کاری انجام داد؟ + عکس اولین گفتگو با تنها بازمانده سقوط هواپیمای 707 در کرج + فیلم نقشه عجیب پسر همسایه برای تجاوز به تینا 26 ساله اعضای باند شیطان پسر 17 ساله را برده بی عفتی های خود کرده بودند+ عکس نخستین دیدار نجات دهنده مهندس پرواز هواپیمای مرگ با همسر وی!+ عکس ساعتی پیش رخ داد / وحشت از انفجارهای مهیب در مناطق کرج ! تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس قتل وحشیانه دختر 21 ساله در پارکینگ یک مجتمع / او را بدون لباس پیدا کردند + عکس دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش پایان مرگبار سرگردانی کودک 6 ساله در مرز ماکو لحظه‌ی سقوط شاخه‌ی بزرگ درخت پارک روی سر یک مرد + فیلم فیلم لحظه هولناک فرو ریختن ساختمان هفت طبقه بر سر یک مرد + فیلم جلال در آمریکا قصد داشت کاخ سفید را منفجر کند +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اتوبوس ناوگان حمل و نقل فیلم شیلی ساعت عکس فیلم پرونده پسر پلیس مشهد مادر دادستان در خیابان من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد/ وعده داخلی‌سازی اتوبوس برقی
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم