Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:56:23 GMT

شایعه در امارات؛ مذاکره العین با عمر خریبین

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۰۲۳۷

عمر خریبین مورد توجه باشگاه العین قرار گرفته و باتوجه به جدایی چند بازیکن از این تیم، احتمال دارد راهی العین شود.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی عمر خریبین مهاجم سوری از باشگاه الهلال قطعی شده و به نظر می رسد کار او و باشگاه آبی پوش اهل ریاض در زمستان به پایان خواهد رسید. رسانه های سعودی پیش تر خبر پیوستن قریب الوفوع این بازیکن به پیرامیدز مصر که زیر نظر مالک الهلال است را منتشر کردند اما حالا شایعات دیگری به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه العین عربستان که ستاره هایش نظیر مارکوس برگ، حسین شحات و... را در آستانه جدایی می بیند، قصد دارد با خرید عمر خریبین خود را برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند. در این بین مذاکرات مثبتی نیز بین طرفین انجام شده و احتمال دارد این انتقال به زودی انجام بگیرد.

 

در زمان حضور خریبین در تیم الظفره امارات هم خبرهایی مبنی بر حضور این بازیکن در تیم العین وجود داشت اما در نهایت به حقیقت تبدیل نشد. باید دید آیا این بار چنین اتفاقی روی خواهد داد یا خیر؟

 

امارات العین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات العین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران (فیلم)
  • (ویدئو) فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی