Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر باردار میانه‌ای با تلاش امدادگران هلال احمر از مرگ نجات یافت.

امدادگران جمعیت هلال احمر میانه شب گذشته برای نجات مادر باردار اهل روستای دستجرد بخش ترکمانچای که مسیر آن به علت بارش سنگین برف مسدود شده بود به محل اعزام شدند.

امدادگران در این عملیات پس از 6 ساعت تلاش، زن باردار را به بیمارستان خاتم الانبیای میانه رساندند و او به سلامت فارغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون حال عمومی این نوزاد پسر و مادرش خوب است.

 

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین شهابی صبح دوشنبه در جمع دانش‌آموزان شرکت کننده در دوره‌های امداد و نجات اظهار داشت: شما باید بر خود ببالید چرا که شرکت در دوره‌های امداد و نجات که برآیند آن فراگیری اصولی برای نجات گری جان انسان‌هاست توفیقی بزرگ است.

وی افزود: این آموزش‌ها به شما کمک خواهد کرد که در جامعه بیش از پیش مفید باشید و بتوانید در حوادث مختلف انسان‌هایی را که در معرض خطر هستند از مرگ نجات دهید.

حجت‌الاسلام شهابی عنوان‌کرد: شرکت در دوره‌های هلال‌احمر آن هم از سنین کودکی و نوجوانی منجر به تقویت حس مسؤولیت پذیری می‌شود، شاخصه‌ای که دین مبین اسلام به آن تأکید ویژه‌ای دارد.

حجت‌الاسلام شهابی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، عنوان‌کرد: برخی‌ها ایجاد سوال می‌کنند که چرا ما باید با وجود مشکلاتی که در کشور داریم به کمک مردم غزه بشتابیم؛ این دیدگاه با نگرش اسلام ناب محمدی (ص) سازگاری ندارد چرا که همه ما در قبال یکدیگر مسؤول هستیم.

وی عنوان‌کرد: این روزها کودکان و نوجوانان غزه بی هیچ گناهی توسط دژخیمان رژیم اشغالگر قدس به شهادت می‌رسند، بسیاری از این کودکان در حالی که والدین خود را از دست داده‌اند شب‌ها سر گرسنه بر زمین می‌گذارند و دادشان در برابر جهانیان بلند است پس بر ما است که به فریاد آن‌ها برسیم و بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان خاطرنشان‌کرد: جمعیت هلال احمر فارغ از دین و مذهب و نژاد و رنگ پوست هر جا که انسانی نیاز به کمک داشته باشد حضور فعال پیدا می‌کند بنابراین ما نیز باید برای این حضور خود را آماده نگه داریم.

کد خبر 6085061

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند