Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خطیب موقت نماز جمعه تهران، گفت: راه مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها مقاومت است؛ این مقاومت بود که سوریه را در برابر آمریکا و ارتجاع عرب و اتحادیه اروپا پیروز کرد. این مقاومت بود که جرثومه‌های آمریکا یعنی داعش را از سوریه بیرون راند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، اظهار کرد: خطیب جمعه باید دردهای معنوی و مادی جامعه را بفهمد و بشناسد و پس از آن، داروی این درد را بیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت حساسیت به بیت‌المال، گفت: مسئولین محترم در امر بیت‌المال مراقب باشید و بدانید که شما امانت‌دار مردم هستید و نباید به امانت خیانت کنید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، بیان داشت: در کشور، قضات پاک‌دست و امین، زیاد داریم اما مبادا شیطان یک قاضی را فریب دهد؛ قاضی جایگاه رفیعی دارد؛ قاضی در جای امیرالمومنین علی (ع) و امام صادق(ع) نشسته است.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در طول این 40 سال، نظام سلطه به سرکردگی آمریکا، تمام توان خود را برای شکست انقلاب و یا مهار آن بکار گرفت و از هیچ اقدام و جنایتی فروگذار نکرد. اما پس از 40 سال ایران وابسته و برده آمریکا به اذعان خود غربی‌ها جزو 15 کشور قدرتمند دنیاست.

آیت‌الله موحدی کرمانی اظهار داشت: اخیرا دو موسسه معتبر آمریکایی، ایران را هفتمین قدرت دنیا معرفی کرده‌اند. این سخن دشمن است. البته ما در کشور مشکلات و ضعف‌ها و نارسایی‌هایی داریم که مهم‌ترین آنها، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است که بخش از آن ناشی از تحریم‌هاست.

وی تصریح کرد: هر جا رویکرد مسئولین، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور در عرصه‌های مختلف و اعتماد به مردم و جوانان بود شاهد پیروزی بوده‌ایم و هر جا با اعتماد به وعده‌های غربی‌ها عمل کردیم، فرصت را از دست دادیم و جز خسران چیزی نصیبمان نشد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، گفت: اینک که مقام معظم رهبری با تدبیر حکیمانه خود، دستور تشکیل شورایعالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا را داده‌اند و به این شورا اختیارات ویژه جهت تصمیم‌گیری‌های کلان اقتصادی تفویض کرده‌اند مقتضی است آن شورا به اموری همچون افزایش ارزش پول ملی و حمایت از افزایش تولید و تقویت اقتصاد دانش بنیان و برطرف کردن موانع کسب و کار و تامین مواد اولیه کارخانجات و اعطای تسهیلات بانکی به تولید کنندگان و  ازدواج جوانان و برخورد جدی با اخلالاگران اقتصادی و پایش مستمر در نحوه قیمت‌گذاری نظارت و دقیق بر عملکرد گمرکات و مبارزه بی‌امان با قاچاق توجه ویژه داشته باشد.

وی تصریح کرد: از وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی انتظار می‌رود به طور فعال در جهت ساماندهی این فضا و مقابله با ابتذال اخلاقی و جنگ روانی دشمن چاره اندیشی کنند و برای بومی‌سازی آن و تقویت شبکه ملی اطلاعات و رصد و مقابله با شبکه‌های معاند و غیراخلاقی گامی اساسی بردارند. باید حمایت دولت از پیام‌رسان‌های داخلی به میزان حمایت از یک پروژه ملی باشد.

آیت‌الله موحدی کرمانی در ادمه با اشاره به موضوع «اف ای تی اف» گفت: این کارگروه گرچه درظاهر برای مبارزه با پولشویی و مقابله با تروریسم شکل گرفته اما در حقیقت سازوکاری است برای اشراف اطلاعاتی بر منابع و سیستم‌های مالی سایر کشورها و  همچنین بازوی خزانه‌داری آمریکا در اعمال هر چه موثرتر تحریم‌ها علیه ایران وسایر کشورها بویژه جریان مقاومت است.

وی بیان داشت: این اعتراف یکی از مسوولان خزانه‌داری آمریکاست که می‌گوید برای قراردادن ایران در تنگنا به حضور کامل «اف ای تی اف» نیاز  است. بنابراین مبارزه با پولشویی و مقابله تامین مالی تروریسم بهانه است؛ مرکز پولشویی دنیا آمریکا و اروپاست و مادر ترویسم آمریکا و اروپا واسرائیل هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران، افزود: مگر ترامپ و کلینتون اعتراف نکردند که داعش را آمریکا ایجاد کرد. مگر طالبان را خود آمریکا بوجود نیاورد؟ آمریکا و اروپا بزرگترین حامیان ترویست هستند و امکانات مالی و تسلیحاتی آنها را فراهم کردند. داعش و جبهه‌النصره با حمایت آمریکا وحشیانه ترین جنایات بشری را مرتکب شدند.

وی گفت: ما در کشور قانون مبارزه با پولشویی و مبارزه با ترروریسم داریم و به سمت شفافیت مالی هم حرکت می‌کنیم اما در مواجه با نسخه‌های استعماری باید با تدبیر  عمل کرد. البته نقش وزارت امور خارجه در این زمینه مهم است و این وزارتخانه باید با دیپلماسی هوشمند به تبین مواضع ایران در عرصه بین‌الملل بپردزاد.

آیت‌الله موحدی کرمانی در پایان خاطرنشان کرد: راه مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها مقاومت است؛ این مقاومت بود که سوریه را در برابر  آمریکا و ارتجاع عرب و اتحادیه اروپا پیروز کرد. این مقاومت بود که جرثومه‌های آمریکا یعنی داعش را از سوریه بیرون راند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماز جمعه آیت الله موحدی کرمانی خطیب موقت جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران

محمدحسین واحدی؛ اخیرا بعد از اینکه اسرائیل (رژیم) به سفارت ایران حمله کرد و باعث تخریب کل سفارت ایران شد. تمام کشور‌های مطرح دنیا در سازمان ملل و شورای امنیت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. اما به سبب اینکه یهودیان در جهان و سازمان‌های بین المللی نفوذ زیادی دارند این امر راه به جایی نبرد. حتی کشور‌های غربی به ناحق طرف اسرائیل را گرفتند با این حال مشکلات ایران صرفا در حوزه‌های سیاست خارجی نیست.

در داخل ایران نیز افراد و جریان‌های به ظاهر روشنفکر منتقد هرگونه پاسخ ایران بودند؛ که با حمله‌ی مستقیم ایران به اسرائیل (رژیم) که دستاورد‌های زیادی داشت به شدت مخالفت کردند و حتی تا جایی پیش رفتند که قدرت نظامی ایران را به دروغ ضعیف شمردند؛ و جمهوری اسلامی تا آمد به حق با برخی از این افراد طبق قانونی و تشکیل دادگاه برخورد کند برخی از مردم و جریان‌هایی که حامی اسرائیل (رژیم) هستند. از آن‌ها دفاع کردند مانند اپوزیسیون و اعراب خود فروخته و تنها منطق نامعقول شان این است که، چون جمهوری اسلامی دشمن شان می‌پندارند باید از این رژیم حمایت کنند.

هرچه که می‌اندیشم می‌بینم که جامعه ایران چقدر به قهقرا رفته که دشمن خود را دوست خود قلمداد می‌کند؛ و اینجا من این مجوز را به جمهوری اسلامی می‌دهم که با این افراد و جریانات به شدت برخورد کند. زیرا که ما همان طور که در غزه شاهد بودیم اسرائیل هیچ‌ملاحظه‌ای را نمی‌کند و تا کنون به اندازه سه بمب هسته‌ای بر سر مردم غزه بمب ریخته است. چه برسد به ایران که این حکومت آن را دشمن اصلی خود می‌داند و اگر به ایران حمله ور شود چه کار‌ها که نمی‌کند.

زمانی که ایران مستقیم به اسرائیل(رژیم) حمله کرد مردم فلسطین خوشحال بودند و می‌گفتند اولین روزی است که هیچ جنگنده اسرائیلی بر آسمان ما مشاهده نمی‌شود. شما عمق ماجرا را نگاه کنید حالا این جماعت به ظاهر اصلاح طلب و روشنفکر با هر گونه اقدام بازدارنده که مخالفت می‌کنند. در حمله اکتبر نیز می‌گفتند حماس نباید حمله می‌کرد به اسرائیل در صورتی که اگر این عملیات صورت نمی‌گرفت. تمام کشور‌های عربی با اسرائیل عادی سازی می‌کردند که در این صورت ملت فلسطین تنها می‌ماند اگر بخواهیم ایران را فاکتور بگیریم.

این جماعت لیبرال و طرفدار مکتب سازه انگاری طوری صحبت می‌کنند انگار در دنیا روابط بر اساس قدرت نیست و بر اساس روابط حسنه جریان دارد. به فرض مثال اگر بتوان  طبق این نظریه به طور سازنده با دیگر کشور‌های  دنیا تعامل کرد. اما در مورد اسرائیل که یک حکومتی مبتنی بر زور است که هیچ توجهی به قواعد بین المللی ندارد چگونه می‌توانند عمل کنند.

حمله اخیر ایران بزرگترین حمله موشکی و پهپادی در دنیا بود که نظیر نداشت و به نوعی مقابل به مثل ایران بود. صبر استراتژیک ایران نیز  با حمله اسرائیل به سفارت ایران و با به شهادت رسیدند هفت سردار ایرانی به سر رسید؛ و ما شاهد دوران جدیدی از تقابل ایران و اسرائیل (رژیم) پس از عملیات ۷ اکتبر هستیم؛ و این دستاورد غیرقابل انکاری است که برخی‌ها قصد کوچک شمردن آن را دارند.

دیگر خبرها

  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد