Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که بسته حمایتی دولت شامل حال کارگران فاقد بیمه تامین اجتماعی هم می شود گفت: اکنون زمان دریافت بسته حمایتی دولت برای کارگران بیمه‌ای است و به نوبت جلو می‌رود و افراد فاقد بیمه نیز این بسته‌ را می گیرند. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ اقتصادی اقتصاد ایران صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ ابوذر ندیمی، مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه در خصوص انتقاداتی که به واریز نشدن بسته حمایتی دولت  به حساب کارگران فاقد بیمه وجود دارد  به رادیو گفت: گروه‌هایی که شامل بسته‌های حمایتی دولت هستند کارگران،‌ مددجویان، کارمندان دولت،‌بازنشستگان دولتی، لشگری و سایر صندوقها ، رانندگان، اقشار روستائی و فاقد بیمه‌ای‌ها هستند که اکنون زمان  دریافت بسته حمایتی دولت برای کارگران بیمه‌ای است و به نوبت جلو می‌رود و افراد فاقد بیمه نیز از این بسته‌ها بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون بیش از 900 هزار میلیارد تومان  یارانه پنهان در کشور پرداخت می‌شود گفت: پرداخت این بسته‌ها به جهت فشاری است که امسال بر مردم وارد شده است که پرداخت آن  مقداری پر رنگ تر شده است.

ندیمی در پاسخ به انتقاداتی که پیرامون مبلغ در نظر گرفته شده وجود دارد و فقط برای 7 میلیون نفر در نظر گرفته شده است گفت: اعطای بسته حمایتی دولت بخشی از اقدامات دولت برای کمک به وضعیت اقتصادی مردم است و مواردی دیگری چون افزایش حقوق  و یارانه‌ها نیز وجود دارد.

 مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه در مورد اقدامات دیگر دولت گفت: حقوقها را به صورت پلکانی افزایش دادیم یعنی بالاترین میزان رشد در حقوق برای گروه‌هایی است که درآمد پائین تری دارند.

تکرار/ بسته حمایتی کارگران بیمه‎ای از شنبه 29 دی واریز می‌شود

انتهای پیام/*

R1412/P/S7,77,78,82/CT11 واژه های کاربردی مرتبط اخبار کارگران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کارگران اخبار کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: طرح «استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

کد خبر 6086430 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت