Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از عرضه گوشت مرغ زیر ١٠ هزار تومان در میادین میوه و تره بار شهرداری خبر داد.

اخبار اجتماعی ایران/ سید سعید راد با اشاره به نقش محصولات پروتئینی در سبد غذایی خانواده‌ها اظهار کرد: تنوع محصولات از جمله مسائلی است که مورد توجه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قرار دارد و به عنوان نمونه، علاوه بر عرضه مرغ گرم و منجمد تنظیم بازار، بال و بازوی کبابی، پاچینی، دل و جگر مرغ و مرغ کنتاکی در میادین عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اختلاف قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر، گفت: با توجه به قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و تنوع محصولات، خرید از میادین میوه و تره بار مقرون به صرفه است.

وی با تأکید بر تلاش سازمان مدیریت میادین در کنترل و تعدیل قیمت محصولات عرضه شده در میادین و بازار‌های میوه و تره بار، گفت: اگرچه این سازمان در حوزه تولید و قیمت گذاری در بازار نقشی ندارد، اما همه تلاش خود را برای کنترل قیمت محصولات در میادین و بازار‌ها در جهت جلب رضایت شهروندان به کار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که میادین و بازار‌های میوه و تره بار به سمت و سویى بروند که شهروندان بتوانند با مراجعه به این مراکز، همه نیاز‌های سبد غذایی روزانه خود را تأمین کنند.

گفتنی است؛ در حال حاضر مرغ گرم تنظیم بازار به قیمت ٩٨٠٠ تومان و مرغ منجمد تنظیم بازار نیز به قیمت ٨٩٠٠ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه مى‌شود و عملا تنها محلى که مرغ زیر ١٠ هزار تومان در آن عرضه مى‌شود، میادین میوه و تره بار است./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد

منصور پوریان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هم اکنون بازار داخل از گوشت تنظیم بازاری منجمد و گرم وارداتی اشباع است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گفته او، بنابر آمار سال گذشته ۱۲۰ هزار تن گوشت قرمز منجمد و گرم گوساله و گوسفندی وارد کشور شد.

پوریان ادامه داد: براساس اعلام مرکز آمار، جمعیت دام سبک به بیش از ۷۱ میلیون راس رسیده که عرضه گسترده منجر به کاهش قیمت گوشت تولید داخل می‌شود.

رئیس شورای تامین کنندگان دام قیمت هرکیلو بره نر را ۲۱۵ هزار تومان و دام سنگین را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

او گفت: بنابر آمار در فصل زمستان از ۴ تا ۴.۵ میلیون راس دام زنده میش و مولد یعنی کمتر از سه درصد جمعیت آنها کشتار شده است. همچنین با احتساب زایش‌های بهار، جمعیت دام کشور افزایش می‌یابد که در نهایت عرضه گسترده دام زنده منجر به دستیابی به قیمت واقعی گوشت قرمز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت پنیر فله سنتی و صنعتی
  • انواع میوه ۴۲ درصد ارزان‌تر عرضه شد
  • در بازار میوه‌های نوبرانه چه می‌گذرد؟
  • خرید نهال اصلاح شده با قیمت ۲۹ هزار تومان
  • اجرای طرح «صندوق سبز» در میادین تهران
  • کمبودی در عرضه کالای اساسی خانوار نداریم