Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور با پیروزی نمایندگان فوتسال استان مرکزی به پایان رسید با این وجود تیم شهرداری ساوه به علت قرار گرفتن در انتهای جدول به لیگ پایین تر سقوط کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، شامگاه جمعه با پیروزی نمایندگان فوتسال استان مرکزی به پایان رسید با این وجود تیم شهرداری ساوه به علت قرار گرفتن در انتهای جدول به لیگ پایین تر سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد شیرین و وداع تلخ برای نمایندگان فوتسال استان مرکزی

تیم شهرداری ساوه با این که سقوطش از هفته های پیش قطعی شده بود برای ثبت خاطره ای خوش پا در میدان مسابقه گذاشت تا وداع تلخ و شیرینی با لیگ برتر فوتسال داشته باشد.

شهرداری ساوه در آخرین بازی خود مقابل تیم مقاومت البرز صف آرایی کرد و از همان ابتدای بازی سعی کرد توپ و میدان را در اختیار بگیرد، هر دو تیم موقعیت گلزنی بیشماری داشتند ولی این تیم شهرداری ساوه بود که توانست پنج بار دروازه تیم حریف را باز کند و تنها سه بار تورهای دروازه اش به لرزه در بیاید تا بازی با نتیجه پنج بر سه خاتمه یابد.

گلزنان این بازی برای تیم شهرداری آقایان نصراله مومن ، رضا تمیزی ، ناصر بابایی و میثم نوری (دو بار) بودند و برای تیم مقاومت البرز،  علیرضا ابوالقاسمی پور ، امیرحسین داودی ، فرشاد حامدیان گلزنی کردند.

فصل رویایی برای سن ایچ ساوه

تیم سن ایچ ساوه توانست با برد شیرین در آخرین بازی لیگ برتر فوتسال با وجود این که اولین سابقه حضورش را در سطح برتر فوتسال کشور تجربه می کرد، یک فصل رویایی برای خود و تماشاگران ساوجی رقم بزند.

این تیم ساوجی با این برد در مقابل تیم قدرتمند شهروند ساری و کسب ۴۱ امتیاز توانست در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرد و به مرحله حذفی مسابقات صعود کند.

تیم سن ایچ در این بازی با برنامه وارد زمین شد و تیم شهروند هر چقدر تلاش کرد نتوانست از فشار حملات ساوجی ها دربیاید تا در نهایت با نتیجه پنج بر سه بازی به سود سن ایچ تمام شد.

گلزنان این بازی برای تیم سن ایچ ساوه مهدی کریمی  ( ۳بار) ، علی مروتی و رضا سپندار بودند و برای تیم شهروند ساری علی عامری (گل به خودی)، امیرحسین رسولی ، حمیدرضا ره انجام  گلزنی کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت) با رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند.

نمایندگان موادی از این طرح که شامل ماده ۶ و بند (الف) و بند (ر) و (ز) و ماده ۲ (الف) مواد ۴۶ تا ۵۱ فصل اول از باب سوم این قانون را الحاق و فصل اول از باب سوم این قانون شامل مواد ۴۶ تا ۸۰ به مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیر تجاری و مالیات درآمد را اصلاح کردند.

بند‌های (الف)، (ب)، (پ) و (ت) ماده ۳ اصلاح شد، همچنین بند‌های (خ) و (ت) ماده ۳ تبصره (۴) و ماده ۵ اصلاح شدند.

در بند (الف) ماده ۷ موضوع اصلاح ماده ۱۱ قانون پایانه‌های فروشگاهی عبارت «برخط» اصلاح و از عبارت اصطلاح مناسب استفاده شود.

بند (ب) ماده ۷ و تبصره آن اصلاح گردید و یک سند به عنوان بند (پ) و ۳ تبصره به عنوان یک تا ۳ به این ماده الحاق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • اصلاح طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی
  • رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس
  • فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب برای رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر