Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - مدير کل هواشناسي استان البرز اعلام کرد که بارش برف در ارتفاعات و يخبندان براي اين استان طي امشب و فردا پيش بيني مي شود.

منصور رحمانيان روز جمعه به ايرنا گفت: بررسي الگوهاي هواشناسي بيانگر جوي به نسبت آرام براي استان است ليکن عصر امروز و امشب در مناطق کوهستاني کرج - چالوس و طالقان بارش برف خواهيم داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: صبح فردا شنبه کاهش دما و يخبندان در استان البرز رخ خواهد داد که رانندگان و عابران براي پيشگيري از حوادث بيشتر مراقب باشند.
مديرکل هواشناسي البرز گفت: روز يکشنبه يکم بهمن ماه هوا صاف تا کمي ابري پيش بيني مي شود.
رحمانيان اظهار داشت: دماي هواي امروز البرز بين منفي سه تا 6 درجه بالاي صفر ، فردا شنبه بين منفي سه تا پنج درجه بالاي صفر و روز يکشنبه بين منفي سه تا هشت درجه بالاي صفراست.
از ابتداي سال زراعي جاري تاکنون حدود 200 ميلي متر بارندگي در البرز ثبت شده است.
7410/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا از شدت و گستره بارش‌ها در استان کرمان کاسته می‌شود

مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: ضمن تاکید بر هشدار سطح قرمز شماره ۱ و طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی تا اواخر وقت امشب شرایط برای ادامه ناپایداری‌های جوی در استان کرمان مهیاست.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد: ضمن تاکید بر هشدار سطح قرمز شماره ۱ و طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی تا اواخر وقت امشب شرایط برای ادامه ناپایداری‌های جوی در استان کرمان مهیاست.

بر این اساس به تدریج فردا از شدت و گستره بارش‌ها کاسته شده و فقط در برخی از مناطق شمال، مرکز و جنوب استان رگبار باران مورد انتظار است.

این اطلاعیه می‌افزاید: روز جمعه جوی نسبتا پایدار خواهیم داشت.

همچنین از اوایل هفته آینده ضمن افزایش ابر احتمال رگبار باران در برخی مناطق مرکزی و جنوبغربی دور از انتظار نیست.

به لحاظ دمایی نیز روز جمعه کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود لذا سرمازدگی محصولات کشاورزی در برخی از مناطق شمال و غرب استان محتمل می‌باشد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • فردا از شدت و گستره بارش‌ها در استان کرمان کاسته می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • آسمانِ یزد بارانی است
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم