Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@04:24:44 GMT

اروپایی‌ها در نشست ورشو شرکت نمی‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۰۵۶۳

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع اروپایی نوشت که کشورهای اروپایی در نشست ضد ایرانی که قرار است در ورشو برگزار شود، شرکت نخواهند کرد.

این منابع اعلام کردند که واشنگتن، پایتخت لهستان را به عنوان نشست سران انتخاب کرده تا بین کشورهای اروپایی شکاف ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در این نشست حاضر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نشست ضدایرانی ورشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران میزبان نشست توسعه دیپلماسی علم و فناوری کشورهای سازمان کنفرانس اسلامی شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم با بیان اینکه توسعه دیپلماسی علم و فناوری جزء اولویت‌های وزیر علوم است، گفت: در زمینه دیپلماسی علم و فناوری و مرجعیت علمی برنامه‌هایی داریم.

وی با اشاره به دو برنامه وزارت علوم برای توسعه دیپلماسی علم و فناوری در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: نشست ۱۵ کشور برتر سازمان کنفرانس اسلامی در خرداد ۱۴۰۳ به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود که این نشست یکی از برنامه‌ها در حوزه دیپلماسی علم و فناوری است.

معاون پژوهشی وزارت علوم با بیان اینکه ۶۱ کشور عضو سازمان کنفرانس اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: نشست وزرای علوم کشور‌های اسلامی نیز قرار است در راستای توسعه دیپلماسی علم و فناوری به میزبانی وزارت علوم برگزار شود که زمان آن فعلاً مشخص نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ حمله شدید نماینده روسیه به کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود/ گوترش: خواستار توقف فوری نزاع ایران و اسرائی
  • برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسرائیل/ حمله شدید نماینده روسیه به کشورهای غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسرائیل لازم و متناسب بود/ گوارش: خواستار توقف فوری نزاع ایران و اسرائی
  • نشست شورای امنیت برگزار شد/ کشورهای غربی همچنان کورند
  • برگزاری تظاهرات ضد اسرائیلی در ورشو + فیلم
  • توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه‌های سال جاری خواهد بود
  • نشست فوق‌العاده وزاری خارجه کشور‌های اروپایی سه‌شنبه برگزار می‌شود
  • تهران میزبان نشست توسعه دیپلماسی علم و فناوری کشورهای سازمان کنفرانس اسلامی شد
  • نشست نمایندگان دادستان‌های کشورهای حاشیه دریای خزر برگزار شد
  • موانع و چالش‌های افزایش سرمایه شرکت‌ها
  • چرا اروپایی‌ها دوباره به خودروهای بنزینی روی آوردند؟