Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر سلیمی درباره  وضعیت  اتوبوس های فرسوده و حمل ونقل شهری، گفت:ورود اتوبوسهای فرسوده به حریم حمل ونقل دانشجویی ممنوع است و این در حالی است که کاهش خودروهای تک سرنشین  در  پایتخت  نیازمند سرمایه گذاری در نوسازی حمل ونقل شهری است.

 تکرار حوادث در حمل ونقل دانشجویان به هیج وجه ممکن قابل تحمل نیست

نماینده مردم سمیرم  در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  تکرار حوادث در حمل ونقل دانشجویی به هیج وجه ممکن قابل تحمل نیست تصریح کرد: نباید اجازه داد حتی یک  اتوبوس فرسوده مجوز جابجایی دانشجویان را برعهده داشته باشد زیرا جان  و سلامت دانشجویان  به عنوان پشتوانه علمی کشور نیازمند پاسداری است و از طرفی دیگر  نیز ما مسئولیت  حفظ جان تمام افراد جامعه  را برعهده داریم که خواه دانشجو یا  افراد عادی  باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: تنها می بایست  اتوبوس‌های مجوز فعالیت در حمل ونقل دانشجویی را کسب کنند که تمام استانداردهای ایمنی را داشته باشند ودرغیر اینصورت بایداز مدار جابجایی دانشجویی خارج شوند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس یادآورشد: انتظار داریم با توجه به فرسوده بودن بخش هایی از ناوگان اتوبوسرانی شهری و ضرورت اجرای برنامه هایی برای کاهش آلودگی هوا در شهرها بویژه در کلان شهرها و احترام به حقوق شهروندان، تمامی مسئولان با همکاری  فی مابین توسعه حمل ونقل همگانی را وسعت ببخشند.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد

حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می شود.

وی اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • شناسایی ۱۷ هزار هکتار بافت‌ ناکارآمد شهری در خراسان رضوی
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس