Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به نکاتی معرفتی در خصوص حسابرسی اعمال در قیامت، به مناسبت های جاری هم اشاره کرد و درباره دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران نکاتی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، امروز(۲۸دی) در خطبه های نمازجمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: کسی که خداترسی در زندگی او جدی باشد و از آنچه گناه است پرهیز کند خداوند او را نجات خواهد داد و راه خروج از فتنه ها را به او نشان می دهد زیرا هر کدام از فتنه ها می توانند ما را از مسیر درست منحرف کند، لذا رعایت تقوای الهی در همه زمینه ها واجب و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به شهادت همه اعضا و جوارح بر اعمال انسان در روز قیامت اشاره و خاطرنشان کرد: خداوند دارای قدرتی مطلق است که در قیامت بخشی از آن جلوه می می کند، در صحنه قیامت اتفاقات مختلفی می افتد و در روایات داریم که آن روزی که هرکدام از ما در ید قدرت مطلق الهی هستیم زمام هر جنبنده ای در دست خداوند و بازگشت همه به سوی او است؛ قدرت بندگان در مقابل قدرت خداوند بسیار ریز و اندک است.


 وی ادامه داد: صفت برجسته دیگر خداوند عبارت از علم خداوند است که بر همه فعل و انفعالات عالم غالب است؛ حضرت علی علیه السلام فرمودند: خداوندا هر مخفی کاری در محضر تو آشکار است و در پیشگاه تو هیچ غیبی نیست، کوچک ترین کلمه ای که گفته می شود تو بر آن اشراف کامل داری خداوند بر همه چیز آگاهی کامل دارد لذا خداوند هم می تواند هم می داند.


امام جمعه کرمان پیامبران الهی  و امت های آنان را دیگر گروه حاضر در قیامت دانست و افزود: پیامبران الهی به امت های خود شهادت می دهند؛ شهادت پیامبران الهی به این معنا که چون آنها انسان های وارسته ای هستند اعمال آنها معیار سنجش رفتار ما خواهد.لذا وجود پیامبر اسلام حجت بر همه ما است، برای اینکه ظرفیت انسان می تواند به جایی برسد که در قرب الهی قرار بگیرد؛ از طرفی وقتی رضایت خداوند را در نظر بگیریم و بدانیم که انبیا و اولیای الهی ناظر بر ما هستند نباید  منافع شخصی خود را محور قرار بدهیم.

 

 

وی در خطبه دوم نماز جمعه به اشاره به مناسبت های جاری، با تاکید بر اینکه نسل جوان حتما باید حالات شیخ عباس قمی را بخوانند؛ گفت: ایشان بسیار در حوزه دین و معارف الهی زحمت کشیدند.



نماینده ولی فقیه در استان کرمان به در پیش بودن شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها نیز اشاره و تصریح کرد: زندگی آن حضرت برای هر زن و مردی یک الگو است؛ یکی از زوایای زندگی ایشان، برخورد با امام علی علیه السلام و وفادارای به ولایت است که در نهایت (در این راه)به شهادت رسید؛ زاویه دیگر به تصویر کشیدن مظلومیت تاریخی است که  زمان زیادی از رحلت پیامبر نگذشته است که زندگی دختر پیامبر در مظلومیت کامل قرار داشت حتی گریه های وی مورد اعتراض قرار گرفت.





وی با اشاره به چهلمین سال انقلاب؛ انقلاب اسلامی را مبتنی بر مکتب زهرایی و علوی و مبتنی بر نگاه امام حسین علیه السلام دانست و تصریح کرد: حضرت امام در موقعیتی مناسب نهضتی بزرگ را شروع کرد، امامی که به دنبال زنده کردن اسلام بود و انقلاب اسلامی را آغاز کرد؛ امروز قدرت جدی مقابل استکبار هستیم.




حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با استفاده از فرمایشات رهبری که ریشه های دشمنی آمریکا با ملت ایران در آن به خوبی بیان شده؛ اظهار داشت: برخی فکر می کنند دلایل دشمنی استکبار با ما ساده است و فکر نکنید شروع دشمنی از تسخیر لانه جاسوسی بود بلکه دشمنی آمریکایی ها از خیلی قبل و ریشه دار است و ما اگر بر همین تفکر حرکت کنیم با ما دشمنی می کنند؛ جنایات آمریکا قبل از انقلاب کم نیست الان کشورهایی که تابع  آمریکا هستند ببینید چقدر ظلم می کنند.




وی افزود: اولین ریشه دشمنی آمریکا با ما نوع نگاه آنان است که نگاهی لیبرالیستی دارند؛ آنها هر آزادی که مخالف خودشان است را قبول ندارند لذا هر چیزی را که برای خودشان و لیبرالیسم نفع دارد، قبول دارند؛ ریشه دیگر این دشمنی برتری جویی آنان است؛ جهان را تابع خود می دانند دنیا را مانند یک مجموعه بی قانون فرض کرده اند و حق وتو در همین راستا است؛ ریشه دیگر درگیری جبهه حق با باطل است لذا ما در یک جنگ تمام عیار هستیم.




نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: دنبال این هستند ایران را به زانو در بیاورند و سفر وزیر خارجه آمریکا در منطقه در همین راستا است.

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان جنوب کرمان استان بوشهر ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی سفر رئیس جمهور به گلستان شورای عالی انقلاب فرهنگی کانون های مساجد ریشه دشمنی آمریکا خطبه های نمازجمعه امام جمعه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۶۴۹ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد | فروش ۲۶۳۶ کیلو طلا در ۱۹ حراج

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۶۴۹ هزار

کد خبر 846322 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • عباس عبدی : درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ اردیبهشت ماه