Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@07:08:53 GMT

آخرین وضعیت بررسی تخلفات هلال احمر در مجلس

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۰۷۲۰

ساعت 24- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۱۳ ساعت جلسه برای بررسی تخلفات صورت گرفته در هلال احمر برگزار شده و با ارسال تخلفات به قوه قضائیه عملا ماموریت محوله به شورایعالی هلال احمر در این خصوص پایان یافت.

علی نوبخت حقیقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: روز چهارشنبه (۲۶ دی) آخرین جلسه شورایعالی هلال احمر با موضوع رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در جمعیت هلال احمر برگزار شد، ولی به دلیل نوع تخلفات و رعایت مسائل طبقه بندی قرار شد که سید سلمان سامانی سخنگوی شورایعالی هلال احمر و سخنگوی وزارت کشور بخشی از موضوعات را در قالب اطلاعیه‌ای، رسانه‌ای کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای حاضر در جلسه شورایعالی هلال احمر در جلسه اخیر، توضیحات لازم را از مسئولین به همراه گزارش جدید دریافت کردند البته برخی از مباحث دیگر هم در اطلاعیه اخیر که منتشر شده وجود دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورایعالی هلال احمر و اعضای این شورا حساسیت‌های لازم را در خصوص جمعیت هلال احمر داشته و به دنبال منزه بودن کلیه اقدامات این جمعیت بوده و هستیم چرا که جمعیت هلال احمر مورد اعتماد مردم بوده و وظیفه شورایعالی هلال احمر حفظ این دستاورد مقدس است و به همین دلیل جلسات متعددی برگزار و تخلفات از جوانب مختلف بررسی شده است.

نوبخت حقیقی اظهار داشت: پس از بررسی تخلفات از ابعاد مختلف قرار شد متخلفین بلافاصله با برگزاری کمیسیون‌های ویژه و هیات‌های بررسی تخلفات، برخوردهای لازم با آن‌ها صورت گیرد ضمن اینکه تمامی اسناد و مدارک تخلفات آن‌ها به قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

نماینده رئیس جمهور در شورایعالی هلال احمر گفت: با برگزاری جلسه اخیر شورای عالی هلال احمر ماموریت اخیر یعنی بررسی تخلفات صورت گرفته در جمعیت هلال احمر پایان یافته است و احتمالا در آینده نزدیک برخی موارد و جزئیات تخلفات بیان خواهد شود.

وی افزود: بررسی بررسی تخلفات و موضوعات اخیر به وجود آمده در جمعیت هلال احمر ۲ جلسه تخصصی و ویژه به مدت ۱۳ ساعت برگزار شده و حتی چندین سال قبل از آن هم موضوعات مرتبط ابتدایی و ورودیه به مباحث برپا شده که نشان دهنده حساسیت شورایعالی هلال احمر در این خصوص است.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هلال احمر احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش «تابناک»، حسن مصفا در گفت و گو با ایسنا افزود: امدادرسانی به آسیب دیدگان شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران، توسط ۵۰ نفر نجاتگر در قالب ۹ تیم عملیاتی انجام شد.

وی افزود: ۳۸ آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۰ دستگاه چادر امدادی، ۱۸ تخته موکت، ۱۳تخته پتو و ۷ کیلوگرم نایلون سنگری در بین آسیب دیدگان استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران | ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم | وضعیت مجروحان را ببینید
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • امدادرسانی‌ به فرد سقوط کرده از ارتفاعات چهارمحال و بختیاری