Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فرجی از استان خراسان رضوی به مقام قهرمانی پنجمین دوره مسابقات ماراتن جام هرمز رسید. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، پنجمین دوره مسابقه دو ماراتن قهرمانی کشور (جام هرمز) صبح امروز (جمعه) 28 دی‌ماه با استقبال پرشور مردم خونگرم جزیره هرمز استان هرمزگان  برگزار شد و در پایان نیز محمد فرجی از استان خراسان رضوی با زمان 2:37:45 ساعت به عنوان قهرمانی رسید و تیم کردستان نیز به عنوان نخست دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علی اکبر بذری از استان خراسان شمالی با زمان 2:39:22 ساعت نایب قهرمان شد و سیدطاها غفاری از استان کردستان نیز با رکورد 2:39:58 به مقام سومی رسید.

در بخش تیمی نیز استان کردستان در جایگاه نخست ایستاد، مرکزی دوم شد و استان فارس نیز به مقام سومی دست یافت.

خط شروع مسابقه پنجمین دوره مسابقات دو ماراتن قهرمانی کشور در حالی شکل گرفت که مسئولین فدراسیون دوومیدانی این بار پا به پای ورزشکاران مسافتی را به رسم قدردانی از حضور اهالی جزیره هرمز و همچنین قهرمانان و ورزشکاران این ماده دوومیدانی دویدند. مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی، هاشم صیامی، دبیر فدراسیون، و حمیدرضا فردین پور، نایب رئیس فدراسیون در خط شروع مسابقه حاضر شدند. کیهانی در امتداد مسیر مسابقه مسافتی بیش از 20 کیلومتر را دوید و در طول مسیر مسابقه ماراتن به تشویق قهرمانان پرداخت.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز با حضور مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی، هاشم صیامی، دبیر فدراسیون، حمیدرضا فردین پور، نایب رئیس فدراسیون، عباس فتحی، مسئول کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون، مریم رستمی، دبیر کمیته مسابقات و لیگ، منصور روشن قیاس، رئیس هیئت دوومیدانی استان هرمزگان، طالب زارع، سعید سپهری، مدیرعامل شرکت بناگستر کرانه، قائم مقائم مدیرعامل شرکت بناگستر کرانه، امیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، دریایی، رئیس اداره ورزش و جوانان جزیزه هرمز حضور داشتند.

برابر آیین‌نامه مصوب برگزاری این دوره از مسابقات جام هرمز به نفر اول این رقابت 200 میلیون ریال، نفر دوم 120 میلیون ریال، نفر سوم 70 میلیون ریال، نفر چهارم چهل میلیون ریال، نفر پنجم 30 میلیون ریال، نفر ششم 20 میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم نیز مبلغ 10 میلیون ریال جایزه اهدا شد.

همچنین به جز اهدای جایزه‌های میلیونی به نفرات برتر آقایان و بانوان به 20 نفر از دوندگان ماراتن و 10 نفر از بانوان دونده در نیمه ماراتن که طی زمان تعیین شده 3 ساعت و 30 دقیقه در ماراتن و 1 ساعت و 30 دقیقه نیمه ماراتن موفق به عبور از خط پایان شده بودند، جایزه نقدی دومیلیون و پانصدهزار ریالی نیز اهدا شد.

 نتایج انفرادی برترین های این مسابقه به شرح زیر است:

1- محمد فرجی – خراسان رضوی – 2:37:45
2- علی اکبر بذری – خراسان شمالی – 2:39:22
3- سید طاها غفاری کردستان – 2:39:58
4- منصور بیات – البرز – 2:44:10
5- حسن عابدی – فارس – 2:45:36
6- رحیم رستگاری – مرکزی – 2:46:27
7- رحیم دیبایی – آذربایجان غربی – 2:48:17
8- پژمان کرزه‌ای – همدان – 2:48:38
9- صابر چرخی – آذربایجان شرقی – 2:49:44
10- سید محمد حسینی – گلستان – 2:50:35

نتایج تیمی:

1- کردستان – منفی 16 امتیاز
2- مرکزی – منفی 20 امتیاز
3- فارس – منفی 22 امتیاز
4- تهران – منفی 23 امتیاز
5- خراسان شمالی – منفی 26 امتیاز
6- همدان – منفی 29 امتیاز
7- آذربایجان غربی – منفی 29 امتیاز

کیهانی: نگران نباشید؛ موضوع احسان حدادی را مدیریت می‌کنیم

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دو و میدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دو و میدانی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم قرعه‌کشی دومین دوره جشنواره بزرگ اصناف این بانک، روز دوشنبه سوم اردیبهشت، با حضور نمایندگانی از واحدهای نظارتی بانک برگزار شد و طی آن برندگان سه فقره جایزه ویژه کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش سه میلیارد ریال، 77 جایزه نقدی 200 میلیون ریالی، 223 جایزه امتیاز تسهیلات 5 میلیارد ریالی، 520 جایزه امتیاز تسهیلات 2 میلیارد ریالی و 635 جایزه امتیاز تسهیلات 1 میلیارد ریالی مشخص شدند.

در دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک که با شعار «این تجارت سودمند است» از دهم شهریور تا پایان دی‌ماه سال 1402 برای مشتریان بخش اصناف بانک تجارت برگزار شد، بالغ بر 176 هزار نفر از مشتریان بخش اصناف حایز شرایط شرکت در این قرعه‌کشی بودند و مجموع امتیازات کسب شده آنان برای شرکت در قرعه‌کشی به حدود 304 میلیون امتیاز بالغ شد.

اسامی برندگان جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت شامل صاحبان واحدهای صنفی فعال کشور در گروه‌های تولید، توزیعی و خدمات و رسته‌های گوناگون آن‌ها بزودی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال