Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز-ایرنا- مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دلیل بارش سنگین برف و کاهش دید در آسمان تبریز، پرواز شماره 779 شرکت هواپیمایی ایران ایر از مبداء تهران به مقصد باکو برگشت داده شد.

مصطفی صفایی روز جمعه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این پرواز به علت شدت بارش برف در تبریز، به فرودگاه مهرآباد تهران برگشت داده شد و در آنجا بدون هیچ مشکلی به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: همچنین به دلیل کاهش دید افقی شامگاه گذشته، پرواز شرکت هواپیمایی آتا به شماره 5605 خروجی از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز به مقصد تهران لغو شد.
صفایی از مسافران حوزه تحت مدیریت فرودگاه های آذربایجان شرقی درخواست کرد، قبل از عزیمت به فرودگاه تبریز با اطلاعات پرواز این مجموعه به شماره تلفن 199یا 5-35234701 تماس حاصل کرده تا از وضعیت پرواز خود اطمینان یابند و سپس به فرودگاه مراجعه کنند.
وی با تاکید بر اینکه با وجود بارش سنگین برف در تبریز تمام برنامه های پروازی این فرودگاه طبق زمان بندی قبلی انجام شده امروز /جمعه/ برقرار است، گفت: هیچ خللی در این زمینه ایجاد نشده است.
صفایی گفت: از شامگاه پنجشنبه که بارش برف در تبریز آغاز شده است، تعدادی از دستگاه های تیغه برف روبی، مایع پاش، اوره پاش و چند دستگاه خودروی سنگین توسط پرسنل آتش نشانی، ایمنی و عملیات فرودگاهی برای فراهم سازی تردد آسان هواپیماهای مبداء و مقصد فرودگاه بین المللی تبریز به حالت آمده باش هستند.
به گفته وی عملیات آماده سازی باند فرودگاه تبریز به صورت بی وقفه در حال انجام است و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.
فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با بیش از هفت دهه قدمت، پس از فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) تهران، فرودگاه های مشهد، اصفهان و شیراز از نظر تعداد پرواز و حجم مسافر در رده ششم فرودگاه های کشور قرار دارد.
3038/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جغرافيا آب و هوا برف فرودگاه تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو

در این بیانیه آمده است بار دیگر در امتداد خط سرخ شهادت حسینی، یکی دیگر از پیروان اهل بیت (ع) و چهرۀ شاخصی از دلدادگان خمینی کبیر و خامنه‌ای بزرگ در زندان ظالمان و عوامل شیطان بزرگ در باکو به شهادت رسید.

ما شاعران و نویسندگان تبریز با عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این مدافع مظلوم حرم زینب کبری سلام‌الله علیها به مردم تحت ستم جمهوری آذربایجان، خانوادۀ داغدیده و همرزمان شهید و فعالان حسینیون آذربایجان، این نوید را مید‌هیم که نظام ظلم و سازمان زنجیر و زندان، چنان که خدا و فرستادگانش بشارت داده‌اند سرنگون، و پرچم پیروزی صالحان برافراشته خواهدشد.
مدافع حرم حضرت زینب، پیرغلام اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، یار شهید حاج قاسم سلیمانی، حاج طالع یوسف‌اف (با نام جهادی حاج تقی) از رزمندگان مقاومت اسلامی حسینیون جمهوری آذربایجان در زندان رژیم صهیونیستی باکو مظلومانه و غریبانه به کاروان شهیدان راه حق پیوست.

حاج طالع یوسف‌اف از شیعیان مخلص و مجاهد جمهوری آذربایجان بود که برای محافظت از حرم حضرت زینب کبری و حضرت رقیه بنت‌الحسین ع داوطلبانه در سال ۱۳۹۵ به رزمندگان مدافع حرم پیوست. وی به رغم سن بالا در سوریه آموزش‌های نظامی را طی کرد و در عملیات‌های متعدد از جمله آزادی دیرالزور از اشغال سازمان جنایتکار داعش و تکفیری‌ها به نبرد پرداخت.

شهید حاج طالع یوسف‌اف که به دلیل شخصیت پاک خود از نفوذ مؤثری در میان متدینین برخوردار بود، در شکل‌گیری «حسینیون جمهوری آذربایجان» که به دستور سردار دل‌ها مانند زینبیون، فاطمیون و حیدریون تشکیل شد، نقش ایفا کرد.

حاج طالع در دی ماه ۱۴۰۱ با همکاری رژیم صهیونیستی و باکو در روسیه دستگیر و به باکو انتقال یافت.

دولت باکو که رزمندگان مقاومت اسلامی و مدافعان حرم و تشکل شیعی «حسینیون» را در پیروی از رژیم صهیونیستی و حامیان آن «سازمان تروریستی» می‌نامد، با تشکیل پرونده در زمینۀ جرایم سنگین، حاج طالع را زندانی و تحت فشار‌ها و شکنجه‌های سنگین قرار داد. حاج طالع به علت مقاومت در برابر شکنجه‌های رژیم باکو و پایداری بر مواضع اصولی و ضدصهیونیستی خود در ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در زندان باکو به شهدای مدافع حرم پیوست.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود
  • اعزام چهار هزار و ۱۰۰ نفر از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز