Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور نظریان سیاهپوش در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای دومین شب متوالی بارش برف ارتفاعات سالند کوه را سفید پوش کرده و موجب مسدود شدن راه دسترسی سالند به روستاهای مختلف از جمله احمدفداله شده است.

وی، میزان بارش برف در دومین شب متوالی در ارتفاعات دزفول را بیش از ۵۰ سانتی‌متر اعلام کرد و افزود: به دلیل بارش برف، برخی راه های ارتباطی در مناطق روستایی کوهستانی و صعب العبور دزفول مسدود شده که هم اینک ماشین آلات اداره راهداری دزفول در حال بازگشایی مسیرهای ارتباطی مسدود شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار مهر، سالند کوه در بخش شهیون قراردارد. بخش کوهستانی شهیون با دو هزار و ۸۹۰ کیلومتر مربع وسعت، پنج دهستان و ۳۷۲ واحد تقسیمات کشوری در شمال شهرستان دزفول در استان خوزستان قرار دارد که بارش ها در فصل های پائیز و زمستان در این مناطق به صورت برف و باران هستند.

کد خبر 4516415

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل حمل و نقل خوزستان بارش برف شهرستان دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز؛ تداوم بارش‌های سنگین در ۵ استان

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین) در استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی، برخی مناطق فارس، نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق تگرگ پیش‌بینی شده است.

بیشترین بارش‌های امروز برای استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد است.

فردا پنجشنبه (۳۰ فروردین) در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب، جمعه در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی و البرز مرکزی، شنبه و یکشنبه آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، جنوب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، زاگرس شمالی و مرکزی بارش روی می‌دهد.

امروز شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز، دریای عمان مواج و طوفانی و جمعه شرق دریای عمان مواج است.

کد خبر 6080549 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قزوین بارانی می‌شود
  • شدت گرفتن بارش‌ها در مناطق مستعد
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • قطع شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای کوهستانی درشرق کرمان
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • طغیان رودخانه راه ارتباطی ۱۲روستای بخش جبالبارز جنوبی رامسدودکرد
  • هشدار قرمز؛ تداوم بارش‌های سنگین در ۵ استان