Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:21:50 GMT

گرد و غبار 2 پرواز فرودگاه اهواز را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۰۹۷۵

گرد و غبار 2 پرواز فرودگاه اهواز را لغو کرد

اهواز- ایرنا- مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان گفت: 2 پرواز ورودی و خروجی روز جمعه فرودگاه بین المللی اهواز به دلیل گرد و غبار با منشاء خارجی لغو شد.

محمد رضا رضایی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: 2 پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین با شماره های 020و 021 در مسیر تهران- اهواز و اهواز- تهران به ترتیب در ساعت های 9:10 و 9:55 لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ورود پدیده گرد و غبار از روز گذشته به استان خوزستان، عنوان کرد: در این رابطه نیز پروازهای شماره 5628و 5683 مربوطه به هواپیمایی آتا در ساعت های 10:50 و 16 از تهران به اهواز با تاخیر انجام می شود.
مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این پرواز ایرلاین کارون از تهران به مقصد اهواز در ساعت 12:20 با شماره 2620 تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد.
بر اساس این گزارش مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم وقوع گرد و خاک با شدت و ضعف تا فردا خبر داد و گفت: ساعت 10:30 امروز دید افقی در شهرهای بستان به 300 متر، اهواز 700 متر، شوش 200 متر، آبادان 800 متر، شوشتر 900 متر، شادگان 500 متر، ماهشهر یک هزارو 200 متر، دزفول و مسجدسلیمان یک هزار و 500 متر و در گتوند یک هزار متر رسید.
مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن 199 تماس بگیرند و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.
گفتنی است تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی از اهواز و برعکس هستند.
9931/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فرودگاه اهواز خوزستان گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار در راه خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در هشدار سطح زرد شماره ۱ مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان، ورود توده گرد و خاک به استان خوزستان پیش‌بینی شده است.
بنا بر این هشدار، ورود توده گرد و خاک از تا اواخر وقت امروز سه شنبه هفتم فروردین، در مناطق شمال غربی، غرب و مرکزی استان خوزستان سبب افت کیفیت هوا، کاهش دید افقی و افزایش غلظت آلایند‌های گرد و خاک خواهد شد.
در شبانه روز گذشته بیشترین دما ۲۱ درجه و کمترین دما ۱۲ درجه سانتیگراد بوده است.
دمای کنونی ۲۰ درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی هم ۴۶ درصد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات نوروزی در فرودگاه‌های مازندران
  • گرد و غبار در راه خوزستان
  • ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی