Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای شبکه ریلی بوشهر و اتصال آن به مرکز کشور گفت: اجرای این پروژه به عنوان مطالبات مهم مردم استان بوشهر باید از متوقف شدن مجدد آن به سبب محدودیت اعتبارات و مشکلات گوناگون جلوگیری شود. ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر، با تاکید بر استفاده از آموزه‌های زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) در تحقق سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: کانون خانواده  از جایگاه مهمی در اسلام برخوردار است که اسلام بر شیوه مدیریت کانون خانواده با دقت تمام توجه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر نظام اسلامی ایران را نظام مردم سالاری دینی دانست و اظهار داشت: هدف از انقلاب اسلامی تحقق نظام مردم سالاری دینی و تمدن اسلامی است که این مهم سبب توسعه، پیشرفت، رشد سطح آسایش، بصیرت، استقلال، آزادی، حاکمیت معنویت و اخلاق در جامعه می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار در پی حاکمیت ابتذال، چپاول اموال و ثروت و سلطه‌گری است، تصریح کرد: تفکر و فرهنگ استکباری با فرهنگ اسلامی در تضاد است و دشمنی کشورهای استکباری با نظام اسلامی به سبب همسو نبودن اهداف و فرهنگ با آنها است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری، آخرین دسیسه و توطئه دشمن علیه نظام اسلامی ایران را تهاجم اقتصادی دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا پس از شکست در تهاجم‌های سیاسی، فرهنگی، نظامی، علم و فناوری و اجتماعی، تهاجم اقتصادی به عنوان آخرین توطئه علیه نظام اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد که با مدیریت اسلامی و جهادی و مقاومت مردم شکست می‌خورد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کشورهای اروپایی و آمریکایی علیه نظام اسلامی همسو هستند تاکید کرد: کشورهای غربی اعم از اروپایی و آمریکایی در پشت پرده با هم سازش و تعامل دارند به گونه‌ای که تمام دسیسه‌ها علیه ایران با تفاهم یکدیگر عملیاتی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر خدمتگزاری صادقانه مسئولان با جامعه هدف گفت: مسئولان قدر مسئولیت و خدمتگزاری به مردم و جامعه هدف بدانند و از فرصت پست مدیریتی برای خدمت استفاده کافی کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر خدمت به مردم را اساس سیاست اسلامی دانست و تاکید کرد: مردم اساس انقلاب محسوب می‌شوند و باید این اساس در مقابل ترفندهای دشمنان حفظ شود.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با قدردانی از مسئولان در آغاز عملیات طرح  ریلی بوشهر به مرکز کشور خاطر نشان کرد: استان بوشهر یک استان کرانه‌ای است و در استان کرانه‌ای حمل و نقل نقش مهم و ویژه‌ای دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شبکه راه آهن ارزان‌ترین و امن‌ترین  شبکه حمل و نقل محسوب می‌شود تاکید کرد: سال‌ها در اجرای شبکه ریلی به استان بوشهر ظلم شده به گونه‌ای استان‌های گوناگونی  مانند خوزستان، هرمزگان و فارس به حمل و نقل ریلی متصل شد ولی استان بوشهر از  بهره‌مندی از این شبکه که نقش مهم و فوق‌العاده‌ای در اقتصاد آن دارد بی‌بهره ماند.

وی، با تاکید بر تسریع در اجرای شبکه ریلی بوشهر که قبلا عملیات اجرایی آن متوقف شد تصریح کرد: اکنون که پروژه شبکه ریلی بوشهر آغاز شده نکنده به سبب کمبود اعتبار و دیگر مشکلات مجددا تعطیل شود چراکه اجرای شبکه ریلی بوشهر و اتصال آن به مرکز کشور از خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم استان بوشهر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  با بیان اینکه  اتصال استان بوشهر به شبکه ریلی مرکز کشور باید تسریع شود افزود: اگر کسی مانع اجرای این پروژه شود مردم با آنها برخورد می‌کنند که ان‌شاالله با سرعت و شتاب و با تامین اعتبار لازم پروژه خط ریلی بوشهر انجام شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با قدردانی از تلاش و خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر و مردم ولایت‌مدار و خیر استان تصریح کرد:  دو ضریح خیمه‌گاه سیدالشهداء(ع) و حضرت قاسم(ع) و قبلا هم  ضریح خیمه‌گاه حضرت ابوالفضل(ع)  در شهرهای بوشهر و برازجان با مشارکت مردم خیر و  ولایت مدار استان بوشهر ساخته و در کربلای معلی نصب شد.

وزیر راه و شهرسازی: 700 کیلومتر بزرگراه در کشور افتتاح می‌شود وزیر راه و شهرسازی در گناوه: بوشهر به خط ریلی متصل می‌شود بزرگراه دیلم به گناوه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ساخت و نصب این ضریح خیمه‌گاه‌ها یک تحول عظیمی در کربلا ایجاد کرده است افزود:آثار و برکات مردم استان بوشهر که ما حسینی هستیم در کربلا ماندگار شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر از مردم همیشه در صحنه بوشهر،  دشتستان، همه خیران و نیکوکاران استان بوشهر که در ساخت این ضریح خیمه‌گاه‌ها جهادی عمل کردند قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی صبح امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در دیدار با اعضای برگزاری ستاد یادواره شهدا، اظهار کرد: حضور در یادواره شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی و فرصتی برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهدا برای آن‌ها جان خود را فدا کردند.

وی افزود: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر محتوای صحیح برنامه‌های یادواره‌ی شهدا و انتقال پیام‌های صحیح به مخاطبان، خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های نوین و جذاب برای انتقال مفاهیم، مشارکت فعال خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ایجاد فضایی معنوی و عرفانی، توجه به نکات اخلاقی و احترام به مقام شهدا باید از محورهای مهم این یادواره باشد.

سلیمانی تاکید کرد: از دست‌اندرکاران یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل تقاضا می‌شود روایت‌گری در مورد پیام مهم شهدا و خاطرات آن‌ها، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پخش فیلم و عکس از شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار شهدا و نوحه‌خوانی در مورد مقام و جایگاه شهدا باید در اولویت مسئولان برگزاری یادواره‌ها باشد.

وی اضافه کرد: یادواره یعنی به یاد بیاوریم که چگونه شهدا با ایمان راسخ و اراده پولادین بر آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستادگی و مقاومت کردند.

امام جمعه آران و بیدگل با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌ی معظم شهدا برای شرکت در این مراسم، تاکید کرد: امروزه دشمن تلاش دارد تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمام عرصه‌ها هوشیار باشند و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس، با مهارت و توانی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری، اداره آموزش و پرورش، اتاق و بسیج اصناف، حوزه بسیج اداری و کارگری، حوزه بسیج خواهران کوثر و توسط حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پر ستاره» چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۰:۰۰ در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747103

دیگر خبرها

  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه وارد شبکه ریلی راه‌آهن شرق نشده است
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد