Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:03:03 GMT

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اطلاع رسانی شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۲۱۱۳۶

دستاوردهای چهل ساله انقلاب اطلاع رسانی شود

زاهدان - ایرنا - امامان و خطیبان جمعه شهرستان های خاش و ایرانشهر با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بر اطلاع رسانی دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف تاکید کردند.

امام جمعه خاش گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با مشارکت مردم شهری، روستایی و عشایری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: عملکرد و اقدامات انجام شده از سوی دستگاه های اجرایی باید برای مردم بیان شود تا همگان در جریان خدمات ارائه شده باشند.
وی افزود: دشمنان اسلام و ایران از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام و کشور بهره می برند بنابراین امید بخشیدن به مردم دارای اهمیت زیادی است.
امام جمعه خاش بر اهمیت پیروی از سیرت بزرگان دین در جامعه اسلامی تاکید کرد.

**ماهیت آمریکا استکباری و سلطه گری است
امام جمعه ایرانشهر از آمریکا به عنوان کشوری سلطه گر و زورگو یاد کرد و افزود: خوی استکباری این کشور سبب تنش‌های زیادی در جهان شده است.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایرانشهر اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات آمریکا هیچ گونه هراسی ندارد و با اقتدار در مقابل زورگویی آنان ایستاده است.
وی با اشاره به دیدار هر ساله مردم قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت 19 دی‌ گفت: این قیام سرآغاز تحول و زمینه ساز انقلاب شکوهمند اسلامی شد.
امام جمعه ایرانشهر با بیان این که دشمنان چهل سال است که با ملت ایران دشمنی می کنند افزود: همواره عناد و برنامه ریزی برای نابودی حق بوده اما تا کنون محقق نشده و همواره شاهد پیروزی حق بر باطل بوده ایم.
7310**7314**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي خطبه هاي نماز جمعه سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این مراسم یگان‌های نمونه تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان، تیپ ۲۵۸ شهید پژوهنده، قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، انتظامی و سپاه از مقابل کلام الله مجید و تمثال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه خودرویی و موتوری رفتند و با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید پیمان کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


امیر سرتیپ دوم بهار خواجه وند امیری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود در این مراسم با بیان اینکه همزمان با نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران توطئه، مکر، نیرنگ دشمنان علیه ارتش آغاز شد، افزود: این انقلاب در هر شرایطی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی می‌رسید، اما پیوستن ارتش به مردم موجب تسریع و شتاب در پیروزی انقلاب شد و هیمنه رژیم ستم شاهی شکسته شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود  گفت : فرمان تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برای نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش در اذهان مردم فراموش نشدنی است.
خواجه‌وند جعفری تصریح کرد: ۲۹ فروردین روز تولد دوباره ارتش به عنوان ارتش انقلابی، مومن، کارآمد و پاکسازی شده از مستشاران خارجی و ایادی داخلی آنان شد.
وی افزود: ۲۹ فروردین ارتش با امام (ره)، آرمان‌های انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی پیمانی از جنس خون، شهادت، ایثار و جانبازی برای دفاع تا آخرین قطره خون خود از کیان اسلامی بسته است.
امیر خواجه‌وند جعفری، ثمره این پیمان را تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش به انقلاب برشمرد که ۴۶ هزار نفر آنها از نیروی زمینی بودند.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود هم در این مراسم گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با درایت امام (ره) نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش حمایت شدند.
حجت الاسلام امینی افزود: اقتدار، امنیت ملت و کشور به دست پرتوان نیرو‌های مسلح تامین و تضمین می‌شود که به ویژه پاسخ جدید این نیرو‌ها در تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت چند تن از سپاهیان دلاور مایه افتخار، امنیت و امیدآفرینی برای کشور و مردم شده است.
حجت الاسلام امینی ۲۹ فروردین و رژه اقتدار نیرو‌های مسلح در شاهرود را به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار را تبلور امیدآفرینی برای ملت عنوان کرد.
ابوطالب جلالی فرماندار شاهرود نیز در این مراسم گفت: ظرفیت عظیم ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح توان بازدارندگی ارزشمند، قدرت رزمی و پدافندی نیرو‌های زمینی، دریایی و هوایی را به منصه ظهور رسانده است.
جلالی نامگذاری روز ۲۹ فروردین در تقویم کشور برای حماسه آفرینی‌های ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع از ایران اسلامی را افتخارآفرین برشمرد و افزود: خدمات و برنامه‌های شایسته ارتش همراه سایر نیرو‌های مسلح در اقتدار، امنیت، دفاع مقدس و درخشش در حوادث بحران‌های طبیعی و انسان ساز در کنار مردم هوشمندانه و غرورآفرین است.
وی به توان و ظرفیت امنیت‌ساز نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: پاسخ متقابل نیرو‌های سپاه اسلام به رژیم صهیونیستی در «وعده صادق» اقتدار نیرو‌های مسلح در دفاع از کیان اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران