Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی امروز در خطبه‌های آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته شهر سمنان که با حضور مردم و مسؤولان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، از شکل گرفتن حلقه‌های صالحین به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سال‌های اخیر یاد کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی رویش‌های زیادی دارد و یکی از رویش‌ها، «حلقه‌های صالحین» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: 200 هزار حلقه صالحین در گروه‌های مختلف سنی در حال فعالیت هستند و رهبر معظم انقلاب در این باره فرموده‌اند که دغدغه‌های آینده کشور را یک چیز برطرف می‌کند و آن حلقه‌های صالحین است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: مسؤولان مرتبط باید حلقه‌های صالحین را تقویت کنند تا این رویش‌ها با شکوه بیشتری تربیت شوند و اگر این افراد مدیریت کشور را در دست می‌گرفتند، امروز وضع کشور این‌چنین نبود و اگر این‌ها روی کار بیایند، روند اداره کشور اصلاح خواهد شد.

شاهچراغی با اشاره به 40 سالگی انقلاب و اقتدار روزافزون نظام اسلامی اظهار داشت؛ برکات و دستاوردهای انقلاب زیاد است و برای درک بیشتر این دستاوردها باید به دسیسه‌های رژیم شاهنشاهی مراجعه کرد که چه کردند و چه شد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: امروز انقلاب ایران به قدرت بزرگی تبدیل شده و آمریکا به‌ واسطه همین قدرت، عصبانی است و چون قدرت تحمل ندارد، به تحریم و فشارهای اقتصادی روی آورده است.

وی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: همه ما باید سعی کنیم خادم باشیم؛ خدمت مصداق و معرف اهل تقواست، نباید خائن بود.

شاهچراغی ادامه داد: بین حرام‌ها، بدترین حرام، حق‌الناس و حرام‌های مردمی است که اگر بر گردن فردی باشد، خداوند او را نمی‌آمرزد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه باید سعی کنیم با حرام وارد گور نشویم، افزود: حرام‌ها زیاد است؛ پیامبر گرامی اسلام (ص) در یک سخن، اصول حرام را معرفی کرده و یکی از حرام‌ها، خون مردم است.

شاهچراغی تصریح کرد: ریختن خون مسلمان، دست‌درازی به مال و ریختن آبروی مردم و همچنین سوءظن داشتن به مردم، از مواردی است که هر انسان با تقوایی باید با مراقبه و محاسبه جلوی این حرام‌ها را بگیرد.

وی با اشاره به پیش رو بودن ایام فاطمیه اظهار داشت: باید حرمت این دو ماه نگه داشته شود و با فاطمه‌الزهرا (س) بیشتر آشنا شویم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نوکیای تقلبی حرام است!

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.

«سید کاظم موسوی» نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ما پیرامون حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از این شرکت خارجی اظهار کرد: عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. 

در چنین شرایطی مردم می‌توانند به دلیل خسارتی که از این محل شامل حالشان شده از عرضه کننده آن شکایت کنند.

نایب رئیس کمیسیون مجلس اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: کالا‌هایی باید در بازار عرضه شود که از تایید استاندارد‌های داخلی و بین المللی برخوردار باشد. اخیرا در فضای رسانه‌ای کشور شنیده شده که تلفن همراه تقلبی با عنوان نوکیا در بازار فروخته می‌شود که از اصالت کافی برخوردار نیست. خرید این موبایل صرفاً باعث هدررفت پول مردم می‌شود؛ لذا، فروش این نوع تلفن‌های همراه را دور از انصاف و حرام می‌دانم.

وی تاکید کرد: نهاد‌های نظارتی کشور مانند سازمان بازرسی کل کشور و تعزیرات حکومتی باید به این موضوع ورود کنند. وزارت صمت هم به عنوان متولی بازار باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. مگر مردم ایران افراد متقلبی هستند که اکنون بخواهند از گوشی تقلبی استفاده کنند.

موسوی در پایان تصریح کرد: مردم در بازار پول یک کالای اصل را پرداخت می‌کنند، اما در نهایت یک محصول تقلبی را دریافت می‌کنند. بروز مسائل مشابه با این موضوع صرفا باعث بی اعتمادی مردم به بازار و مخدوش شدن ذهنیت آنها نسبت به فضای اقتصادی کشور می‌شود.

منبع: بازارنیوز

tags # موبایل سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان