Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رامین رضاییان می گوید حاشیه ایجاد شده امروز در تمرینات تیم ملی فوتبال اتفاق خاصی نبوده است.

به گزارش رکنا، تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا در حال انجام است. از حواشی تمرین امروز می‌توان به درگیری رامین رضاییان و احسان حاج صفی بر سر گرفتن عکس یادگاری اشاره کرد!
رامین رضاییان به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت که مشکل خاصی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ابراهیم تاتلیس عزادار شد + جزئیات و عکس دستگیری یک مادر و دختر در خانه فساد / زنم را سنگسار کنید ! شیطان دوچرخه سوار ! / او تمام لباس 21 زن و دختر جوان را در محله های خلوت از تنشان در می آورد / + عکس بدون پوشش راننده تاکسی اینترنتی تبریز جنجال برانگیز شد / او برای مسافر زن چه کاری انجام داد؟ + عکس قتل وحشیانه دختر 21 ساله در پارکینگ یک مجتمع / او را بدون لباس پیدا کردند + عکس تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس اولین گفتگو با تنها بازمانده سقوط هواپیمای 707 در کرج + فیلم نقشه عجیب پسر همسایه برای تجاوز به تینا 26 ساله اعضای باند شیطان پسر 17 ساله را برده بی عفتی های خود کرده بودند+ عکس نخستین دیدار نجات دهنده مهندس پرواز هواپیمای مرگ با همسر وی!+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا معمای کشف جسد 3 کودک در فریزر صندوقی+عکس و فیلم لیلا رییس باند دزدان میلیاردی تهران بود / 3 پسر نوچه هایش بودند +عکس بعد دستگیری درخواست عجیب آقای بازیگر از دزد ماشینش + عکس وحشت رانندگان از دیدن صحنه ای باورنکردنی در جاده +فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال آسیا درگیری حواشی عکس فیلم مشهد پسر مادر در خیابان پلیس دادستان من ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت

 سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز اظهار داشت: ساعت ۱۱ شب ۲۹ فرودین‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر از سوی فروشندگان  قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل در مزون لباس
  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله