Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - امام جمعه جيرفت با اشاره به نقشه هاي شوم دشمنان در راستاي وارد کردن ضربه به نظام مقدس جمهوري اسلامي گفت: هوشياري مردم همواره توطئه هاي دشمن را خنثي کرده و مي کند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه جيرفت با بيان اينکه منافقان همواره با انقلاب اسلامي در حال دشمني بوده اند، افزود: به لطف خداوند متعال هميشه نقشه هاي دشمنان خنثي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: نيروهاي انقلابي همواره حامي ارزش هاي انقلاب بوده و اين وفاداري را در عمل ثابت کرده اند.
امام جمعه جيرفت ادامه داد: عده اي در زمان جنگ در خارج از کشور ساکن و عده اي هم در داخل کشور دنبال انباختن ثروت خود بودند لذا مردم هوشيار باشند و اين افراد را بشناسند.
وي گفت: امروز براي برخي شعار انقلابي، بي رونق و دلبستگي به غرب يک اصل شده و اميد به حضرت زهرا (س) را بي فايده مي دانند و اين افراد نمي دانند تمام پيشرفت ها با توسل به حضرت زهرا (س) ايجاد شده است.
حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، افزود: حضرت امام خميني (ره) فرمودند افراد متوسط و رو به پايين جامعه بايد در راس امور باشند.
خطيب جمعه جيرفت اظهار داشت: دست آمريکا به خون مردم مومن و انقلابي آغشته است.
وي با بيان اينکه نيروهاي انقلابي محافظ انقلاب و ارزش هاي اين انقلاب هستند اظهار داشت: دشمنان براي سال 1398 با طرح نبود اختيار در دولت دنبال ايجاد فتنه هستند که بايد مراقب بود.
وي ادامه داد: دومين نقشه دشمنان اين است هر شخصي بتواند براي نمايندگي مجلس ثبت نام و وارد مجلس شود لذا همه هوشيار باشند تا در نقشه دشمن گرفتار نشوند.
وي به فرا رسيدن ايام فاطميه اشاره کرد و گفت: فاطميه را حضرت امام خميني (ره) زنده کردند لذا همراهي اين برنامه با ايام دهه نبايد سبب کم رنگ شدن اين مراسمات شود.
حجت الاسلام سعادت فر افزود: مردم با احترام اين ايام، پرچم عزا بر سردر خانه خود نصب و در مراسمات مذهبي شرکت کنند.
3029/7450/7429
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۲۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در گفت وگو با خبرنگار مهر، گفت: یکی از محاسن کلام اهل بیت ارائه آن با روش‌های جدید مثل برگزاری اجتماع امام حسنی‌ها است.

وی افزود: حضرت امام رضا (ع) در روایتی برای کسانی که نام و یاد و کلام اهل بیت علیهم السلام را احیا می‌کنند، دعای رحمت کرده و می‌فرماید: رَحِمَ اَللَّهُ عَبْداً أَحْیَا أَمْرَنَا قُلْتُ کَیْفَ یُحْیِی أَمْرَکُمْ قَالَ یَتَعَلَّمُ عُلُومَنَا وَ یُعَلِّمُهَا اَلنَّاسَ فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا.

حسینی نسب ادامه داد: اجتماعات مربوط به اهل بیت خصوصاً مراسم‌های ولادت اهل بیت علیهم السلام مثل محفل امام حسنی‌ها یا برنامه‌های شبیه آنکه نیمه شعبان یا عید غدیر اتفاق می‌افتد معمولاً همراه با نشاط و شادی و سرور بوده و موجب نشاط اجتماعی در جامعه نیز می‌شود که دستور ائمه معصومین هم همین است.

حسینی نسب افزود: از طرفی در حالی که دشمنان اسلام و انقلاب در بخشی از جنگ ترکیبی القا می‌کنند که مردم از اعتقادات خود دست برداشتند یا اعتقادات مردم ضعیف شده اما همین اجتماعات مردمی نشانه اعتقاد و دینداری مردم است.

وی ادامه داد: نشانه این است که مردم دیندار هستند و دین و ارزشها را دوست دارند. اهل معنویت و به دنبال ارتقای معنویت هستند همانطور که در همین اجتماع بزرگترین سفره افطاری هم پهن شد.

امام جمعه سلطانیه گفت: همچنین این گردهمایی‌ها و اجتماعات باشکوه هم برای داخل و هم خارج کشور نمایش اقتدار، همدلی، اتحاد و وحدت بی نظیر اقشار مختلف ملت ایران است در حالی که یکی از نقاط اصلی طراحی دشمنان ایران اسلامی هدف قرار دادن اتحاد و انسجام ملی و دو قطبی سازی در جامعه ایران است ولی در این گونه اجتماعات حس همراهی و عطوفت و اتحاد به دنیا صادر می‌کند.

حسینی نسب افزود: نکته دیگر این است اینگونه اجتماعات نشان می‌دهد مردم همه کاره هستند و می‌توانند با تمسک به اصل ولایت مانور همدلی را به نمایش بگذارند و ناهنجاری‌ها به هنجار و ارزش تبدیل کنند و به نظرم در مساله بی حجابی و بدحجابی اجتماعات اینچنینی می‌تواند بخشی از راهکار باشد.

وی افزود: نکته تکمیلی اینکه وقتی در جامعه ناهنجاری‌هایی ایجاد می‌شود و دشمن هم موج سواری می‌کند عده‌ای به خود یا دیگران القا می‌کنند همه مردم یا جامعه اینگونه شده ولی وقتی یک محفل و اجتماعی با نام اهل بیت شکل می‌گیرد همه چیز تغییر می کندو

حسینی نسب افزود: مردم با حفظ ارزشها و بانوان با حجاب اسلامی و با پرچم‌های ایران و فلسطین و تصاویر از شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای غزه اجتماع می‌کنند، تبلیغات روانی دشمنان رنگ می بازد و پیام پایبندی به ارزشها و آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی به جهان مخابره می‌شود.

حقیقتاً جای اینگونه برنامه‌ها در کشور خالی بوده و باید تداوم پیدا کند ولی نباید محدود به تهران شود بلکه در مراکز استان‌ها و حتی شهرستانها نیز با حمایت نهادهای فرهنگی باید ادامه یابد.

کد خبر 6064049

دیگر خبرها

  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب برگزار شد
  • دیدار شاعران و اهالی فرهنگ با رهبر انقلاب
  • دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب
  • دیدار شاعران با رهبر انقلاب در حال برگزاری است